Er zijn 510 resultaten gevonden

door Bos007
21 jun 2026, 18:26
Forum: Te koop
Onderwerp: TR : Stranger Things Pro - NST
Reacties: 1
Weergaves: 144

Re: TR : Stranger Things Pro - NST

mag dicht, is vertrokken
door Bos007
14 jun 2026, 11:45
Forum: Te koop
Onderwerp: TR : Stranger Things Pro - NST
Reacties: 1
Weergaves: 144

TR : Stranger Things Pro - NST

- HUO
- UV kit
- insider connect
- side mirror blades
- shooterlane protector
- illuminated speaker panel
- titan glow rubbers
- baseball shooterlane mod
...

interesse in: Oktoberfest, Led Zeppelin Prem, (red) Johnny Mnemonic, ... +/-EUR
01.jpg
02.jpg
03.jpg
door Bos007
01 mei 2026, 11:58
Forum: Te koop
Onderwerp: TK : Star Trek PRO
Reacties: 1
Weergaves: 1210

Re: TK : Star Trek PRO

verkocht, mag dicht
door Bos007
28 jan 2026, 14:22
Forum: Te koop
Onderwerp: TK : Star Trek PRO
Reacties: 1
Weergaves: 1210

TK : Star Trek PRO

Geen HOU kast, maar sinds ruim 11 jaar in het bezit.

- shaker
- subwoofer met lowpass-filter, L-pad op de backbox speakers
- 1.62 'movie' rom (enroe on pinside)
- (mezel)mod op warpramp lamp en vengeance
- manual, extra plastics,...

4699,-
Screenshot_2026-04-07_14-51-46.jpg
door Bos007
28 okt 2025, 12:58
Forum: Technische problemen, storingen en herstellingen
Onderwerp: stekker zit los
Reacties: 5
Weergaves: 7489

Re: stekker zit los

Pascal schreef:
14 okt 2025, 21:25
nu vraag ik mij af hoe ik die stekker terug stevig op dat bord krijg zodat ik geen slecht contact meer heb.
wie kan mij helpen?
veelal bepaalde pennen intern connector die afbreken zodat contact met de pinnen op het board niet meer mogelijk blijkt.
door Bos007
06 jul 2025, 15:05
Forum: Te koop
Onderwerp: Avengers Infinity Quest (AIQ) Premium (STERN)
Reacties: 2
Weergaves: 1814

Re: Avengers Infinity Quest (AIQ) Premium (STERN)

is vertrokken, mag dicht
door Bos007
29 jun 2025, 08:31
Forum: Te koop
Onderwerp: TK : PinSound
Reacties: 0
Weergaves: 1169

TK : PinSound

voor de eerste die 200,- geeft

https://drive.google.com/uc?id=17HmZMU8 ... P9pOmiPSVn

pinsound.jpg
pinsound.jpg (61.89 KiB) 1169 keer bekeken

gr
door Bos007
28 jun 2025, 16:56
Forum: Flippers algemeen
Onderwerp: "De enige Gottlieb-flipperkast in België" ?
Reacties: 2
Weergaves: 6636

"De enige Gottlieb-flipperkast in België" ?

mogelijks overdreven ?

https://drive.google.com/uc?id=1BdKrvK8 ... Qxg_z7xDbG


gottlieb.jpg
gottlieb.jpg (44.19 KiB) 6636 keer bekeken
door Bos007
28 jun 2025, 16:32
Forum: Te koop
Onderwerp: Avengers Infinity Quest (AIQ) Premium (STERN)
Reacties: 2
Weergaves: 1814

Re: Avengers Infinity Quest (AIQ) Premium (STERN)

gereserveerd
door Bos007
28 jun 2025, 16:31
Forum: Technische problemen, storingen en herstellingen
Onderwerp: bow & arrow startup probleem
Reacties: 17
Weergaves: 12135

Re: bow & arrow startup probleem

all ok now

wipers niet clean genoeg

dank
door Bos007
29 mei 2025, 15:18
Forum: Technische problemen, storingen en herstellingen
Onderwerp: bow & arrow startup probleem
Reacties: 17
Weergaves: 12135

Re: bow & arrow startup probleem

ok , I go from here

for the record : een 4 player game werkt naar behoren, enkel zie je niet dat je met 4 speelt en na bal 1 zie je ook niet meer de hoeveelste bal het is.

gr
door Bos007
29 mei 2025, 12:27
Forum: Technische problemen, storingen en herstellingen
Onderwerp: bow & arrow startup probleem
Reacties: 17
Weergaves: 12135

Re: bow & arrow startup probleem

dus het probleem zit zeker daar ?
had de wipers reeds schoongemaakt met isopropanol, maar misschien niet goed genoeg.
is er een 'makkelijke' manier om via het schema te weten welke wiper er verantwoordelijk zou zijn voor die lampjes ?

thx
door Bos007
29 mei 2025, 11:57
Forum: Technische problemen, storingen en herstellingen
Onderwerp: bow & arrow startup probleem
Reacties: 17
Weergaves: 12135

Re: bow & arrow startup probleem

hoewel de kast nu naar behoren speelt, zijn er nog issues met de lampjes van 'ball in play' en '1 to 4 can play', ongeacht het aantal players :

* '1 to 4 can play' : enkel lamp 1 brandt, ook met meerdere players alsook in 'game over' modus

* 'ball in play' : enkel lamp 1 brandt tijdens ball 1 ...
door Bos007
29 mei 2025, 11:47
Forum: Technische problemen, storingen en herstellingen
Onderwerp: bow & arrow startup probleem
Reacties: 17
Weergaves: 12135

Re: bow & arrow startup probleem

ok, een week is dus ruim 2 jaar geworden en heb onlangs de kast bij mij.

probleems ondertussen gevonden :

door het manueel activeren van de game over relay latch, kon een spel gestart worden.
volgens het schema wordt latch door de scoremotor switch 4c geactiveerd.

en inderdaad, na het ...
door Bos007
17 apr 2025, 16:40
Forum: Te koop
Onderwerp: Avengers Infinity Quest (AIQ) Premium (STERN)
Reacties: 2
Weergaves: 1814

Avengers Infinity Quest (AIQ) Premium (STERN)

komt van bij Carl

stock kast met functionele mods
- captain marvel ramp upgrade incl bumper rubbers aan entry ramp
- tibetan breeze op de linkse en rechtse flipper

geen problemen met de 180° ramp, ball lauch & subway-mech (incl. in & out), ook na intensief spelen.
lifetime 1476 games

zou weg ...
door Bos007
28 nov 2024, 12:46
Forum: Flippers algemeen
Onderwerp: Merchandising stern
Reacties: 5
Weergaves: 8234

Re: Merchandising stern

door Bos007
14 sep 2024, 09:55
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: Far West
Reacties: 3
Weergaves: 4779

Re: Far West

grtz from wevelgem
door Bos007
22 aug 2024, 10:38
Forum: Flippers algemeen
Onderwerp: replay electronics - Oss (NL)
Reacties: 4
Weergaves: 9212

replay electronics - Oss (NL)

pcb's / led displays / ...
https://www.marktplaats.nl/u/replay-ele ... s/6447634/

kwam deze tegen op MP, relatief scherpe prijzen en goede reviews
iemand ervaring ?
door Bos007
07 aug 2024, 08:16
Forum: Te koop
Onderwerp: Legends of Valhalla Limited Edition
Reacties: 11
Weergaves: 4424

Re: Legends of Valhalla Limited Edition

kleine 11K nieuw bij Freddy's en PU
door Bos007
11 mei 2023, 19:39
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: Hallo Silver Ball lovers.
Reacties: 4
Weergaves: 2352

Re: Hallo Silver Ball lovers.

groeten uit Wevelgem
door Bos007
07 mei 2023, 17:55
Forum: Te koop
Onderwerp: DMD piggy board
Reacties: 2
Weergaves: 1019

DMD piggy board

paar jaar terug dit nieuw gekocht, nooit iets mee gedaan.

bij mogelijke interesse, af te halen in Wevelgem voor nen bak jupiler/stella type 33cl

gr
dmd_piggy.png
door Bos007
30 dec 2022, 18:41
Forum: Gezocht
Onderwerp: oktoberfest, rush pro
Reacties: 5
Weergaves: 1875

Re: oktoberfest, rush pro

idd ...

rush dus :mrgreen:
door Bos007
30 dec 2022, 17:05
Forum: Gezocht
Onderwerp: oktoberfest, rush pro
Reacties: 5
Weergaves: 1875

Re: oktoberfest, rush pro

gevonden bij R.V. in Nederland
thx