Dat moet ook wel een leuk effect geven, zeker eens posten!HarrieD schreef:Ik heb de mod dus in de topper gemonteerd. Onder de kast gaf hij te weinig licht, en zag je er niets van. Ik zal eens een filmpje maken.
Whirlwind lightning mod
- Mentara
- Real name: Maarten Lemey
Re: Whirlwind lightning mod
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts
- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
Belofte maakt schuld:
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
- sandeman
- Real name: sandeman
En? Al gelukt op een F14 TomCat?Mentara schreef:Hmm, dat zou wel nog iets geven op een F14 Tomcat ook denk ik. Met de topper reeds in die kleuren. We zijn goe op dreef wat inspiratie betreft.HarrieD schreef: Cool, ambilight op je flipper.
Hmmmmmm, ik krijg ineens een lumineus idee. Je kunt ook 3 paar ledstrips achter je backbox monteren. Bv op een funhouse. De witte ledstrip aansluiten op de witte flasher, de blauwe ledstrip op de blauwe flasher, en de rode op de rode.
Ik ga het eens proberen.
- Mentara
- Real name: Maarten Lemey
Geen idee, kheb mijn Tomcat verkocht vóór ik aan die mod kon beginnen. Mijn Whirlwind ook, die mis ik wel eigenlijk.
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts