Williams space mission

Verhalen en vragen over het visueel onderhouden en verbeteren van flippers
Crovax
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 mar 2015, 15:27
Real name: Andy

Williams space mission

Bericht door Crovax » 01 jun 2015, 08:15

hoi,

Ik heb vrij goedkoop mijn handen kunnen leggen op een williams space mission. Nu,als het op flippers komt ben ik een totale leek. Ik heb gezien dat er een van de teller nonstop blijft door tellen dus hier of daar een slecht contact. Ook de rubbers blijken aan vervanging toe. Dat zal een leuk werkje worden.

Maar, voor het moment heb ik een paar vragen of de algemene staat en visuals van de flipper. Ik zie dat het speelveld wel 'gebruikt' is en dat het gewoon wat opgekuist moet worden om terug het mooie effect te krijgen (nu ziet het er maar redelijk doffig uit). Welk product komt hiervoor het beste in aanmerking? Toevallig ook iets dat in je betere doe hetzelf zaak terug vinden.

Ik heb ook gemerkt dat de kast zelf ooit gelamineerd is geweest. Het is niet slecht gedaan, maar ook niet top gedaan. Ik heb ook gemerkt dat er een soort gat in de zijkant zit (ongeveer tennisbal groot). Ik vermoed daarom dat deze dus is gelamineerd.

Herspuiten en opvullen zal dus nodig zijn. Weet iemand waar ik goedkoop stencils kan vinden voor deze ?

grt

Plaats reactie