Hyperspin configuratie hulp (voor Demul)

Mame kabinets, show-offs, ..., alle vragen en antwoorden
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jiggy
Berichten: 728
Lid geworden op: 21 jun 2012, 08:22
Real name: Jiggy
Locatie: The Netherlands

Hyperspin configuratie hulp (voor Demul)

Bericht door Jiggy » 23 aug 2013, 07:56

Zit wat te klooien met Hyperspin alhoewel ik normaliter totaal niet van de emulatie ben, ik wil een specifieke set maken voor in 1 van mijn kasten met games die ik toch al origineel heb, zodat ik niet steeds arcade systemen hoef te wisselen en alles in 1 heb. Ik heb ooit eens met een vroege versie van Hyperspin gewerkt, maar dat lijkt echt lichtjaren geleden, is compleet anders nu en kom er met name in Hyperlaunch niet helemaal uit.

Ik heb inmiddels Hyperspin prima werkend met Taito Type X/X2 games.
Ik kom echter voor de Naomi1/2 emulator die ik gebruik (Demul) er totaal niet uit, ik heb wat lopen klooien en vanalles geprobeerd, maar ik krijg het niet werkend, met name Hyperlaunch configuratie is het probleem.

Als ik in Hyperlaunch een emulator aan maak voor Demul, ziet hij de module niet, en kan ik ook geen module koppelen. Volgens mij is dit de aard van mijn probleem. Weet iemand hoe dat werkt met die modules?
Ik ben al teruggegaan naar Demul 0.5.7 omdat voor 0.5.8 nog geen module kon vinden.

Gebruikersavatar
Jiggy
Berichten: 728
Lid geworden op: 21 jun 2012, 08:22
Real name: Jiggy
Locatie: The Netherlands

Re: Hyperspin configuratie hulp (voor Demul)

Bericht door Jiggy » 25 aug 2013, 12:13

Ben eruit :)

Heb de basis setup voor Atomiswave, Naomi1/2 en Taito TypeX af, alleen nog alle roms toevoegen en art etc en dan uitbreiden naar alle andere arcade systemen.

Kan wel een videotje maken als iemand dat interessant vindt, ik kan het uiteindelijk ook voor flipperforum leden ergens als totaalpakketje ter download aanbieden zodat jullie zelf je eigen fatsoenlijke MAME kast kunnen maken ipv die prul die men meestal verkoopt.

Plaats reactie