Lucky 5 slot - meter error 1

Alle mogelijke andere games
Plaats reactie
Gebruikersavatar
WouterFJ
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 okt 2015, 09:29
Real name: Wouter FJ

Lucky 5 slot - meter error 1

Bericht door WouterFJ » 15 okt 2015, 20:32

Hallo

Iemand die weet hoe een meter error 1 in een Lucky 5 joker op te lossen? :)

Grtz en thanks!

Wouter

Johnny
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 okt 2014, 19:04
Real name: Johnny
Locatie: The Netherlands

Re: Lucky 5 slot - meter error 1

Bericht door Johnny » 15 okt 2015, 21:54

Je spoeltje van meter 1 is defect, de software controleert of de meters werken naar aanleiding van de weerstand van het spoeltje.
Simpele oplossing?
Meet de weerstand van bijv. meter 2 en zet een weerstand met deze gemeten waarde tussen de draden van de defecte meter.

Succes.

Gebruikersavatar
WouterFJ
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 okt 2015, 09:29
Real name: Wouter FJ

Re: Lucky 5 slot - meter error 1

Bericht door WouterFJ » 20 okt 2015, 18:59

Hmm ik begreep niet helemaal wat je bedoelde ... Maar ik heb tevens een Lucky 11 staan. Ik heb even deze mechanische tellers verstoken maar ook met deze blijft de melding (en het enorm luide en irritant tuuten) Meter Error 1.

Volgens de handleiding die er bij zit is meter 1 deze van de 'Cash IN'.

Ik kan wel zien dat er bij één van de Coins acceptors iets los zit. Ik probeer hier even een foto te zetten van wat ik bedoel. Nu, hoe zet ik deze terug samen? Er zit (ik weet de naam er niet van) een grijs plastic tussen die het zou moeten aan elkaar zetten?

EXTRA : ik zie net dat daar waar de buis zit met 'coins' dat daar een mechanisme zit die tegen de coins zou moeten zitten. Dit was niet zo. Hij zat tegen het plastic ipv tegen de coins (door een gleufje maakt hij wss verbinding). Het betrof de rechtse buis, dus wss deze die METER 1 zou moeten betekenen (hoop ik). Ik heb nu nog het probleem zoals hierboven beschreven, dat de draadjes van dit mechanisme loszitten. Ik heb dergelijke verbinding nog nooit gezien dus als iemand me kan helpen. Hierbij hopelijk de foto's die het duidelijk zouden moeten maken.

Foto : Afbeelding

Is wat wazig uitgevallen, maar het is wat ik bedoel. Dit was dit mechanisme die wat omhoog zat (je ziet hem op de foto nog omhoog staan zelfs, nu zit hij tegen de muntjes).
Nu is zie je dat die draadjes los zitten. Direct er naast zit er wel hetzelfde systeem die wel vastzit (met soort witte verbinder van draadjes die geklikt zit op dat grijs (ken de naam dus niet :p ). >> Iemand idee hoe ik de paarse en witgele draad daar op aansluit?


Lange uitleg maar iemand die een Lucky 5 staan heeft, verstaat het hoop ik :)

Grtz

Wouter

nicobr
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 dec 2016, 16:38
Real name: Nico Bresseleers

Re: Lucky 5 slot - meter error 1

Bericht door nicobr » 02 jan 2017, 18:04

Ik heb zelfde kast, met zelfde probleem.

Meters zijn allemaal goed ( allemaal tussen 39 en 41 ohm) telt bij bij 12V pulse.

de muntvoeler zit er niet in , maar dat zou niet nodig zijn om ze opgestart te krijgen.

Heb jij hier een oplossing voor gevonden?

Gebruikersavatar
WouterFJ
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 okt 2015, 09:29
Real name: Wouter FJ

Re: Lucky 5 slot - meter error 1

Bericht door WouterFJ » 02 jan 2017, 18:17

nicobr schreef:Ik heb zelfde kast, met zelfde probleem.

Meters zijn allemaal goed ( allemaal tussen 39 en 41 ohm) telt bij bij 12V pulse.

de muntvoeler zit er niet in , maar dat zou niet nodig zijn om ze opgestart te krijgen.

Heb jij hier een oplossing voor gevonden?
Hallo

ik heb de oplossing niet meer gevonden. Ik heb navraag gedaan bij de leverancier van deze kasten in W-VL, en hij zei dat hij daarvoor de 'schema's' ging nodig hebben. Deze zijn onvindbaar (voor mij toch). Dus geen oplossing neen :cry:

Groeten

Plaats reactie