Jurassic park
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Re: Jurassic park
Ik heb vorig jaar een JP verkocht voor 850.
Zonder topper, 3 lijntjes in dispay uit, maar verder netjes en goed spelend.
Flipcoin is al heel lang actief en zie je meestal op beurzen.
Ik heb zijn kasten technisch nog niet bekeken maar ze zien er vrij proper uit (alhoewel het op een beurs onder hun donkere tentjes heel moeilijk is om daar een goed oordeel over te vellen).
Hun prijzen zijn handelaarsprijzen.. vrij hoog want het is geen hobby voor hen. Heb verder geen idee hoe het bij hun met kwaliteit en service en garantie zit.
Zonder topper, 3 lijntjes in dispay uit, maar verder netjes en goed spelend.
Flipcoin is al heel lang actief en zie je meestal op beurzen.
Ik heb zijn kasten technisch nog niet bekeken maar ze zien er vrij proper uit (alhoewel het op een beurs onder hun donkere tentjes heel moeilijk is om daar een goed oordeel over te vellen).
Hun prijzen zijn handelaarsprijzen.. vrij hoog want het is geen hobby voor hen. Heb verder geen idee hoe het bij hun met kwaliteit en service en garantie zit.
Ik ben verleden vrijdag ene gaan bekijken in de buurt van Heerlen.
Uiterlijk leek ok, uit mijn "newie" standpunt, en de rampen waren geheel. Topper is er, de documenten zijn er ook, en de dmd leek me ook goed. De linker flipper was zwak, en de dino had lichte problemen om de bal te slikken. Binnenkant heb ik niet kunnen zien.
De kassadeur was open gebroken omdat de sleutel stuk was.
Op therodge.monalbum.be staan enkele foto die ik genomen heb, hoeveel zou deze waard zijn?
Zit er een member op het forum in de buurt die mij voor een tweede bezoek (indien niet verkocht ondertussen) zou willen begeleiden?
Groetjes,
Rodge
Uiterlijk leek ok, uit mijn "newie" standpunt, en de rampen waren geheel. Topper is er, de documenten zijn er ook, en de dmd leek me ook goed. De linker flipper was zwak, en de dino had lichte problemen om de bal te slikken. Binnenkant heb ik niet kunnen zien.
De kassadeur was open gebroken omdat de sleutel stuk was.
Op therodge.monalbum.be staan enkele foto die ik genomen heb, hoeveel zou deze waard zijn?
Zit er een member op het forum in de buurt die mij voor een tweede bezoek (indien niet verkocht ondertussen) zou willen begeleiden?
Groetjes,
Rodge
Laat me raden. Yuka handel?
Ik heb er een tijd geleden ook contact mee gehad, flippers gingen toen weg voor nazicht
en renovatie (door een expert)
Maar als er zelfs na nazicht problemen mee zijn zou ik toch even op passen.
Ook omdat ze denken dat ze goud in huis hebben met deze kast.
Ik heb ze eerst zien adverteren als verzamelstaat voor iets boven de 2000 euro.
Nu staat er geen prijs meer bij.
Maar ze baseren zich op Ebay prijzen en in Amerika.
Ik heb er een tijd geleden ook contact mee gehad, flippers gingen toen weg voor nazicht
en renovatie (door een expert)

Maar als er zelfs na nazicht problemen mee zijn zou ik toch even op passen.
Ook omdat ze denken dat ze goud in huis hebben met deze kast.
Ik heb ze eerst zien adverteren als verzamelstaat voor iets boven de 2000 euro.
Nu staat er geen prijs meer bij.
Maar ze baseren zich op Ebay prijzen en in Amerika.
Understand Jürgen, bij yuka. Ik had hun prijs ook gezien, en later was hij dan verdwenen uit marktplaats. Ik had al direct gemaild dat de prijs zeker te hoog stond, maar ben toch gaan kijken.
Ondertussen staat hij als gereserveerd, en krijg ik ook geen antwoord terug...
Toen ik er was had hij het over de 1750, maar dat is voor mij zeker te veel.
Ondertussen staat hij als gereserveerd, en krijg ik ook geen antwoord terug...
Toen ik er was had hij het over de 1750, maar dat is voor mij zeker te veel.
-
- Real name: Theke
Hallo,
Ik heb mijn JP een paar maanden terug voor 1250,- gekocht met 1 kapotte lijn in display (inmiddels vervangen) en zonder topper, dat was toen echt het minimale verkrijgbaar (verder technisch 100% in orde en niet verkleurd). Ik zie ze de laatste tijd voor 1600 van eigenaar verwisselen op MP. Dus ik schat een leuke JP met 100% display met topper toch wel 1600-1700 nu.
Ik heb mijn JP een paar maanden terug voor 1250,- gekocht met 1 kapotte lijn in display (inmiddels vervangen) en zonder topper, dat was toen echt het minimale verkrijgbaar (verder technisch 100% in orde en niet verkleurd). Ik zie ze de laatste tijd voor 1600 van eigenaar verwisselen op MP. Dus ik schat een leuke JP met 100% display met topper toch wel 1600-1700 nu.
- MeesterPieter
- Real name: MeesterPieter
lijkt me een goede conclusierodge schreef:Ik ben via Facebook op "flipcoin" in Rosmalen geraakt, daar zou een volledig overwerkte jp aan 1750 geraken.
Lijkt me heel veel, heeft iemand ervaring met hun?
Back to the Future
Arduino zelfbouw project
Arduino zelfbouw project
-
- Real name: Peter Van de Veire
Hoe zit het ondertussen met deze kast? Ik kan mogelijks aan een huo geraken, de staat zou quasi perfect moeten zijn volgens de persoon, maar moet hem nog in levende lijve zien.
Waar let ik op bij de Jurassic park? Ik las hier ramps, dino, ...
Alvast bedankt
Waar let ik op bij de Jurassic park? Ik las hier ramps, dino, ...
Alvast bedankt
There is no such thing as gravity. The Earth sucks!
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
De 2 Scoops links en die rechtsboven op slijtage. De plastic erboven. Dino vogels aanwezig.
Verkleuring cabinet.
Saucer onder de trex, shaker aanwezig, ...
En verder de usual stuff
+- 1500, huo uiteraard wat meer...
Verkleuring cabinet.
Saucer onder de trex, shaker aanwezig, ...
En verder de usual stuff
+- 1500, huo uiteraard wat meer...
IFPA Country Director Belgium
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
De juiste werking van de dino zelf en schade voor de raptor pit...
De main ramp en plastics zijn ook nergens meer te vinden. Dus ook even controleren of deze nog in orde zijn.
TZ,STTNG,RBION,JP
-
- Real name: Peter Van de Veire
Mmm, blijkt nu een the lost world jurassic park te zijn ipv een Jurassic park.
Enige prijsindicatie? Ik ga zondag de staat van de kast gaan bekijken.
Alvast bedankt
Enige prijsindicatie? Ik ga zondag de staat van de kast gaan bekijken.
Alvast bedankt
There is no such thing as gravity. The Earth sucks!
-
- Real name: jan
plastics zijn nog verkrijgbaar pas een complete gekocht
in bezit een Deadpool prem Mandolorian pro een Alien PB SE
gehad een Popye,Black rose,Demolitionman,Jurassic Park,Judge Dredd,Star Trek Pro,Avatar, Tranformers Pro,Lord of the Rings,Totan,Monster bash, Oktoberfest,Spiderman,Guardian of the Galaxy pro,CP,Ghostbusters pro, Metallica Pro
gehad een Popye,Black rose,Demolitionman,Jurassic Park,Judge Dredd,Star Trek Pro,Avatar, Tranformers Pro,Lord of the Rings,Totan,Monster bash, Oktoberfest,Spiderman,Guardian of the Galaxy pro,CP,Ghostbusters pro, Metallica Pro
Reproductie plastics voor de JP data east zijn idd ondertussen verkrijgbaar. Ramps nog altijd niet te vinden.
TZ,STTNG,RBION,JP
- vanlierde51
- Real name: Gilles Van Lierde
Yep, de pootjes van 2 inox geleiders aan de raptor gan kapot. Ik heb nu op de mijn 2 sterke L profielen in inox gemaakt en met een rivet aan de geleiders vastgebonden. Bijna onzichtbaar en MEGA sterk. Voor altijd opgelost.
Heb ook zoiets uitgevoerd voor de Totan aan de uitgang van de ramp rechts. Als de bal de klant gaat slaat ze op de plastieken geleiders en slijt deze tot dat ze erover kan...dus outlane
ik ben dus een stuk inox ontworpen die tussen past en de balk in de juiste gang houd.
Heb ook zoiets uitgevoerd voor de Totan aan de uitgang van de ramp rechts. Als de bal de klant gaat slaat ze op de plastieken geleiders en slijt deze tot dat ze erover kan...dus outlane

Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally
- philip van beirs
- Real name: Philip VB
Update? Zou graag een kopen maar weinig te vinden. Rond 2000euro is dit de prijs?
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Mmm... zou een klein koopje zijn dan. Eerder 2200-2500 euro.