Philips Virtual Pinball controller

Alles wat Pinball simulatie/emulatie te maken heeft, VP, FP etc...
Plaats reactie
beatz01
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 nov 2014, 23:11
Real name: R

Philips Virtual Pinball controller

Bericht door beatz01 » 11 dec 2014, 23:14

Beste,

Ik kan eventueel deze flipper controller kopen. Maar werkt deze überhaupt wel met games zoals Zen en Pinball FX2 en eventueel Pinball Arcade.

Hier de link naar een advertentie op Ebay voor beeldvorming:
http://www.ebay.nl/itm/PHILIPS-VIRTUAL- ... 20f1f619c5

Hoop dat er iemand is die dit weet.

Grtz,

Beatz

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: Philips Virtual Pinball controller

Bericht door Baron Shadow » 13 dec 2014, 18:43

Wordt al lastig met aansluiten met een ps2 aansluiting al zijn er wel verloopstekkers.
Volgens mij wordt dit niet echt ondersteund hoor maar zal eens kijken als ik ff tijd heb.
Heb hier volgens mij ook nog zo'n ding leggen die ik ervoor gekocht had ooit maar toen een hyperpin gebouwd en nooit gebruikt. :madman:
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

beatz01
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 nov 2014, 23:11
Real name: R

Re: Philips Virtual Pinball controller

Bericht door beatz01 » 15 dec 2014, 00:51

Baron Shadow schreef:Wordt al lastig met aansluiten met een ps2 aansluiting al zijn er wel verloopstekkers.
Volgens mij wordt dit niet echt ondersteund hoor maar zal eens kijken als ik ff tijd heb.
Heb hier volgens mij ook nog zo'n ding leggen die ik ervoor gekocht had ooit maar toen een hyperpin gebouwd en nooit gebruikt. :madman:
Oh hyperpin dat is dus ook een video cabinet als ik google...zoiets zou ik ook wel in mijn woning willen neerzetten...is dat een kleinere variant van een flipperkast of lijkt dat zo? En zitten daar 46" en 32" schermen in?

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: Philips Virtual Pinball controller

Bericht door Baron Shadow » 15 dec 2014, 09:36

Kan in allerlei maten. Die van mij zit in origineel flipperkast cabinet en heeft een 37" lcd scherm als spelveld en een 28" verticaal geplaatste monitor als kopruit en DMD.
in topic Show your VP op dit forum staat die van mij ook.
Verder kun je ook zoeken op virtual pinball vind je ook veel.
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

Plaats reactie