Cenobyte schreef: ↑18 feb 2021, 07:27
Ik zou ondertussen wel even aan jouw (of je kennis??) willen vragen om de info op je website een keer aan te vullen, want een adres in Amerika is echt een goede manier om je business te promoten hier in Nederland.
Ik vroeg me na de recente nuttige en kwalitatief hoogstaande bijdrages van het accoount pinballservice.nl ook al af wie of wat dat nu was; puur afgaand op de naam vermoedde ik dat het een bedrijf was dat flippers herstelt, maar afgaand op de inhoud van hun berichten zou je eerder denken aan een of andere instelling of kliniek voor mensen met zware psychische gezondheidsproblemen (en dan eerder de spoedopvang voor crisisgevallen dan het langetermijntraject )
Wel grappig, aan de kaak stellen dat niet elk artikel bij een welbepaalde handelaar in flipperonderdelen een datasheet heeft, maar dan zelf een volledig lege doos als website hebben zonder enige zinnige (contact)informatie ...
(Moet ik hier nu roepen dat ze het bouwen van websites aan mensen met IT-kennis moeten overlaten ?)
Soit, waar het hier al een tijdje vooral over gaat, de manier waarop er met klanten wordt omgegaan, wel, daar omtrent ben ik oud genoeg om de periode gekend te hebben waarin het motto was dat de klant koning was.
Dat is duidelijk niet langer het geval, en dat komt dan omdat de klant mondiger geworden is ?
Wel, als klant voel ik me nog steeds koning, in die zin dat als ik iets bestel dat ik dan ook graag krijg waarvoor ik moet betalen. En als hetgeen je krijgt om de een of andere reden (om een gek voorbeeld te nemen , een bijgewerkt, zichtbaar hersteld raamkozijn ipv een vlekkeloos nieuw exemplaar) niet is wat je besteld of gekocht hebt, wel dan vind ik het maar normaal dat er naar een oplossing gezocht moet worden, en dat deel van die oplossing er mogelijk in zal bestaan dat er over de prijs zal gepraat worden .
Uiteraard moet dit op een respectvolle manier kunnen gebeuren, zowel langs de kant van de klant als door de 'verkoper', en laat net dat precies zijn waar het schoentje wel eens durft te wringen ....