flipperverslaafd :D

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Aisling604
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 okt 2023, 12:15
Real name: Lynn Praets

flipperverslaafd :D

Bericht door Aisling604 » 24 nov 2023, 10:36

Hey hey, Aisling hier!
Ik ben 40 jaar en mijn partner en ik hebben pas een 'Creature from the Black Lagoon' samen aangeschaft! eindelijk hebben we een flipperkast samen gekocht... ahum .. het zit zo, mijn partner Tommy heeft ergens in de loop van dit jaar beslist, samen met een andere goede vriend, om een flipperkast te kopen... de eerste die hier in de living terecht gekomen is, is ene van Zaccaria, nl. de Time Machine, uit mijn geboortejaar!
Mijn partner en ik hebben het eigenlijk nooit over flipperkasten gehad in de 12 jaar dat we samen zijn, en hij had gedacht dat ik zijn aankoop zou afkeuren... ja dus niet he!
Al snel is er een tweede flipperkast gekomen, aankoop via een veiling, the Lightning! van Stern, als ik me niet vergis... die werkt spijtig genoeg niet naar behoren en dient hersteld te worden...
Op dat moment had mijn vriend dus nog niet door - ik eigenlijk ook niet zalle - dat ik eigenlijk liever op de flipperkast speel dan hij blijkbaar...
dus ondertussen is dit wel duidelijk, en hebben we dus 3 flipperkasten in onze living staan! looooove it!
allè, the lightning werkt wel niet, maar dat komt nog zeker?! ik wil er zelf wel aan sleutelen, maar ik vrees dat ik dat inzicht niet heb...
We wonen in Limburg, België en heb gemerkt dat er eigenlijk niet bijster veel mensen in de buurt een flipperkast hebben! vind ik echt raar eigenlijk, maar zal wel niet echt zeker? hihi
bedankt om me te aanvaarden als lid van het forum en iedereen nog veel speelplezier!
*** Love Rainbows & Pinballs*** :whisling:

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5778
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: flipperverslaafd :D

Bericht door Pascal » 24 nov 2023, 12:29

welkom.
ik kan dat alleen maar toejuichen.
meubels buiten en flippers in de plaats zetten !

Aisling604
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 okt 2023, 12:15
Real name: Lynn Praets

Re: flipperverslaafd :D

Bericht door Aisling604 » 24 nov 2023, 12:57

:D
dank je!
hihi vind ik ook! :yahoo:

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3867
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: flipperverslaafd :D

Bericht door Richard Baan » 24 nov 2023, 16:44

Welkom.
Vwb de Lightning kun je eens kijken hoe vaak de led knippert op de MPU in de kop bij het opstarten.
Eens een nieuw topic voor maken in de techniek hoek. Kan mogelijk iets simpels zijn.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Aisling604
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 okt 2023, 12:15
Real name: Lynn Praets

Re: flipperverslaafd :D

Bericht door Aisling604 » 24 nov 2023, 16:51

Ok bedankt voor de tip. K kijk t eens na
Grts

Plaats reactie