Gezocht: Mooie CIRQUS VOLTAIRE

Flippers of onderdelen gezocht
Plaats reactie
Dennis
Berichten: 888
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Gezocht: Mooie CIRQUS VOLTAIRE

Bericht door Dennis » 26 nov 2023, 09:25

Na de laatste tijd veel kasten gespeeld te hebben ben ik er uit waar ik mijn laatste plekje in mijn gameroompje aan wil besteden. Cirqus Voltaire! Ooit ééntje gehad maar door omstandigheden toen moeten verkopen. Dus de zoektocht is weer begonnen. Om het nog lastiger te maken zoek ik ook nog eens een mooie. Tips welkom!
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Dennis
Berichten: 888
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Gezocht: Mooie CIRQUS VOLTAIRE

Bericht door Dennis » 09 jan 2024, 20:09

Nou dat viel nog niet mee. Uiteindelijk een middelmatige gevonden, die heel mooi gaat worden.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6155
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: Gezocht: Mooie CIRQUS VOLTAIRE

Bericht door zwartepanter » 09 jan 2024, 20:14

Ah leuk voor je! Kan je dan een prijsupdate in de topic van CV zetten voor een slechte, middelmatige en mooie CV a.u.b.?

Dennis
Berichten: 888
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Gezocht: Mooie CIRQUS VOLTAIRE

Bericht door Dennis » 10 jan 2024, 23:09

Tja zeg jij het maar. De laatste die ik online in de Benelux voorbij heb zien komen. Was meer dan een half jaar geleden voor 8500,- weggegaan. We hebben dit maar een beetje als richtlijn aangehouden. Ik had de luxe dat ik ineens uit 2 kasten kon kiezen. De andere houd de verkoper zelf. De mindere was beter dan verwacht en de betere viel tegen. Ben uiteindelijk voor de mindere gegaan en deze wordt gerestaureerd. Paar kleine dingetjes, heb de ringmaster nog niet gezien. Die is stuk.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Plaats reactie