Ja dat er vlug mankementen aan kunnen komen is inderdaad onvermijdbaar, daar ben ik me wel bewust van hoor, tis ook daarom dat ik ze om te beginnen toch al wel in zo'n goed mogelijke staat zou willen en al niet van dag 1 met kopzorgen wil zitten...
Het ideale zou natuurlijk een Diner zijn die recent nog volledig nagekeken/gerestaureerd is hé, nieuwe lampjes, nieuwe rubbers, batterijen vervangen etc. Maar dat word dan ongetwijfeld ook sterk doorgerekend in de verkoop prijs
Ik heb ze zelf nog nooit gespeeld nee helaas... maar aan de hand van youtube videos dat ik er al van opgezocht heb lijkt het me gewoon een prima kast, nogmaals , ik ben zeker gaan échte,die hard flipperfanaat hoor, ik heb flipperkasten wel altijd zeer tof gevonden en super leuke herrineringen aan mijn jeugd toen er nog in elk café een flipper stond hier in Belgie, véél 20 frank muntjes aan gespendeerd want ik kon het nooit laten op op elke flipper dat ik tegenkwam toch is te spelen. TMNT,Dracula,batman forever,fish tales,T2....zijn zo al een aantal flippers die ik me nog goed kan herrineren uit de cafés hier destijds
Voor mij zijn flipperkasten ook meer dan het spel alleen, ik bekijk het ook heel visueel, een kast die totaal niet in mijn interieur of interesses zou passen zal ik minder vlug kopen, zelfs al is het spel mischien super goed, dan liever een flipper met mischien een middelmatig speelveld maar die er gaaf uitziet en past in de setup.
Mischien rare logica voor de echte flipperaars dat weet ik maarja .
ik heb in het verleden wel de WWF royal rumble flipperkast gehad thuis en die vond ik ook erg leuk, mischien kan ik ze daarmee wat vergelijken alleen een ander thema...jaren 90 flippers vond ik toch over het algemeen altijd wel tof hoor, de heel oude EM flippers hebben natuurlijk ook een onwerstaanbare charme maar zijn meestal nogal saai ( ik heb ooit ook nog de Freedom gehad,ook omdat die toen mooi pastte in mijn amerikaanse mancave qua uitstraling..) en de hedendaagse flippers met lcd schermen en te strakke artwork,bijna plastic achtig, vind ik maar niks qua uitstraling, de 90's flippers waren meestal veel mooier en "echter" IMO. Maar dat kan nostalgie zijn...om een voorbeeld te geven, ik vind de 90's TMNT flipper nog steeds 100x mooier ogen dan die moderne TMNT flipper van Stern, of die moderme Marvel thema flippers, het doet mij niks, ondanks dat ik Marvel fan ben, alé comic book nerd in general, geef mij dan maar de Batman '89 flipper ofzo

Er is altijd iets wat mij een beetje afstoot aan die moderne flippers..Ook veel liever mijn oude wwf flipper dan de recentere wrestlemania pinball..
Op FB marketplace staat momenteel trouwens juist een Diner te koop, prijs staat op zo'n 4000 euro en de foto ziet er goed uit maar er staat verder niks bij van beschrijving en ook geen verkopers profiel dus dat vertrouw ik eigenlijk zo niet....ik koop regelmatig wel dingen via marketplace maar mensen zonder zichtbaar profiel hhmm

locatie staat "oostende" dus als het iemand van de leden hier is, sorry voor het wantrouwen dan haha.