Speelveld LOTR
- Wingwalker
- Real name: Kevin Claeys
Speelveld LOTR
Heeft er iemand een LOTR speelveld in aanvaardbare staat te koop?
TAF | Dogies | IJ (WMS) | WH2O | CFTBL | RS | CV | WOZ ECLE
In memoriam: SC | TS | TZ | MM
Re: Speelveld LOTR
binnenkort yorkie denk ik...
- Wingwalker
Ik zal hem eens pm-en.
Bedankt!
Bedankt!
had er ook ene zien staan bij "den stef", dacht ik
- Wingwalker
Ah hebben zij LOTR speelvelden te koop? Wist ik niet.
Soit, het zal misschien niet meer nodig zijn. Ik had een redelijk deftige LOTR op het oog, maar met ring-insertschade. Maar ik ga waarschijnlijk nog wat verder kijken.
Ik begin de laatste tijd eigenlijk meer en meer goesting te krijgen in een MM, enkel de huidige marktprijs doet me twijfelen
.
Ik hoor dat Danny flippy ene staan heeft. Speelveld redelijk mooi met uitzondering van een plekje hier en daar. Foto's van het kabinet zijn niet duidelijk maar ik vermoed minder goed. Vraagprijs is €5500... Is die niet lichtjes aan de hoge kant? Heeft iemand die betreffende MM gezien?
Soit, het zal misschien niet meer nodig zijn. Ik had een redelijk deftige LOTR op het oog, maar met ring-insertschade. Maar ik ga waarschijnlijk nog wat verder kijken.
Ik begin de laatste tijd eigenlijk meer en meer goesting te krijgen in een MM, enkel de huidige marktprijs doet me twijfelen

Ik hoor dat Danny flippy ene staan heeft. Speelveld redelijk mooi met uitzondering van een plekje hier en daar. Foto's van het kabinet zijn niet duidelijk maar ik vermoed minder goed. Vraagprijs is €5500... Is die niet lichtjes aan de hoge kant? Heeft iemand die betreffende MM gezien?
Even gecheckt. Sorry, op dit moment hebben ze geen LOTR speelvelden meer. Ik ken in alle geval iemand die daar een paar jaar terug enkele NOS Stern speelvelden gekocht heeft.
*** Q is good for you !! ***
- wza1979
- Real name: William van de Zand
5500 voor eentje met speelveld schade ? Wel erg hoog hoor.Wingwalker schreef: Ik hoor dat Danny flippy ene staan heeft. Speelveld redelijk mooi met uitzondering van een plekje hier en daar. Foto's van het kabinet zijn niet duidelijk maar ik vermoed minder goed. Vraagprijs is €5500... Is die niet lichtjes aan de hoge kant? Heeft iemand die betreffende MM gezien?
- Wingwalker
Dacht ik ook. Maar hij beweert dat hij onlangs ene met veel insertschade voor 4,5k verkocht heeft... Is het nu ik of de mensen die zo'n kast kopen die zot worden? Misschien en verkoopspraatje?
PM-ke gestuurd.