jippen schreef:Een 210 km. Hij wou de flipper maandag voor mij houden voor 3500. Kon spijtig genoeg maandag niemand vinden om tot daar te rijden en mee te nemen.heb die dus moeten laten :-(was een koopje.Volgende keer meer succes zeker. Het is geen klein doosje dat je in de koffer legt he

Met zo'n instelling moet je je voorbereiden, dat je altijd naast de mooie kasten grijpt voor nette prijzen.
Anderen springen er wel bovenop, namelijk...
Je moet gewoon zorgen dat je cash hebt, en iets direct kan komen ophalen. Advertentie, bellen, in de auto springen en een paar uur later dat ding thuis hebben staan. Als je gaat mailen op advertenties en er hele lange mail conversaties van gaat maken over de staat van de kast, de prijs van de kast zonder dat je hem gezien hebt, transport etc dan is de kast ondertussen al weg
210km enkele reis is niks. Ik heb al vaak zat aanhangers gehuurd, vrachtwagentjes gehuurd etc als ik iets van Arcade of pinball related wil hebben. Al moet ik tot 12 uur 's nachts werken, of heel vroeg beginnen, ik verzin altijd wel iets. Heb zelfs al weleens gewoon zo'n verhuizer die in de avonduren verhuizingen doet gestuurd om een kast, en een koerier.