KISS flipper ??
KISS flipper ??
De laatste dagen zoemen er links en rechts, zowel op flippersites als op Kiss-forums, de geruchten in het rond dat er een nieuwe Kiss flipper zou komen. Na het succes van de AC/DC zou mij dat helemaal niet verbazen, want Kiss heeft denk ik nog een trouwere fanbase dan AC/DC.
Normaal gezien weet ik maximaal binnen een paar dagen vrij zeker of dit al dan niet klopt. Weet anders iemand al iets meer ?
Normaal gezien weet ik maximaal binnen een paar dagen vrij zeker of dit al dan niet klopt. Weet anders iemand al iets meer ?
*** Q is good for you !! ***
Re: KISS flipper ??
Ik zou het eerlijk gezegd geen slechte zet vinden van Stern, maar misschien is dit nu niet het ideale moment. Ze hebben natuurlijk de KISS-fanbase maar de algemene muziek/rock fans hebben net hun geld gespendeerd aan een AC/DC. Dus... ik zou een paar jaar wachten. Die franchise veroudert toch niet.
No shirt. No shoes. No pinball.
Een paar jaar wachten ? Misschien dat den Gene $immon$ tegen dan licht begint te dementeren en de franchise gratis weggeeft...
Vlak na de AC/DC is het inderdaad geen goed idee, maar ergens eind volgend jaar of zo ? Een pà à r jaar vind ik wat te lang.

Vlak na de AC/DC is het inderdaad geen goed idee, maar ergens eind volgend jaar of zo ? Een pà à r jaar vind ik wat te lang.
ik heb dat ook al gehoord
stern KISS 2013 met lcd
stern KISS 2013 met lcd
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Ik lees links en rechts dat dit een gerucht is en niet meer dan dat. Blijkbaar heeft JJP het gerucht de wereld in geholpen, maar klopt er geen bal van.
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Eindelijk nieuws gekregen...
Antwoord van $immon$ op de vraag of er een nieuwe Kiss flipper komt : "There might be." Dus niet vlakaf nee toch. Reactie van Eric Singer (huidige drummer in Catman makeup): "Will I be on it, that would be cool ?". Reactie $immon$ : "If there is one, it's for the family jewels."
Zo vaag als wat... Dit kan je interpreteren gaande van één custom flipper voor zijn reality reeks The Family Jewels, tot een werkelijk nieuwe kast met eender welke lineup op het artwork, want wie zijn de "family jewels" voor $immon$...
Antwoord van $immon$ op de vraag of er een nieuwe Kiss flipper komt : "There might be." Dus niet vlakaf nee toch. Reactie van Eric Singer (huidige drummer in Catman makeup): "Will I be on it, that would be cool ?". Reactie $immon$ : "If there is one, it's for the family jewels."
Zo vaag als wat... Dit kan je interpreteren gaande van één custom flipper voor zijn reality reeks The Family Jewels, tot een werkelijk nieuwe kast met eender welke lineup op het artwork, want wie zijn de "family jewels" voor $immon$...

uw "paar dagen" zijn al lang voorbij héStevenQuintijn schreef:Normaal gezien weet ik maximaal binnen een paar dagen vrij zeker of dit al dan niet klopt.

- Highway Hellen
- Real name: Hellen De Malsche
En ik heb het ook al gehoord... Ik steun ou Steven, ik steun ou... 

3 flippertjes: Theatre of Magic, Guns 'n Roses, Freddy A Nightmare
Financieel uk ?Highway Hellen schreef:En ik heb het ook al gehoord... Ik steun ou Steven, ik steun ou...

volgens de laatste geruchten komt er geen flipper van dit stelletje drag queens
maar wel van metallica 

We zullen zien...
Als er géén Kiss komt, is dat in alle geval beter nieuws voor mijn bankrekening...
Als er géén Kiss komt, is dat in alle geval beter nieuws voor mijn bankrekening...

Hela hela, dat zijn geen drag queens he... Dat is kabuki !Pascal schreef:volgens de laatste geruchten komt er geen flipper van dit stelletje drag queensmaar wel van metallica

- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Misschien dat ze nu wat nichterig overkomen, maar drag queens waren het zeker niet in de tijd dat ze echt populair waren.
Ik weet nog wel dat ze optraden bij Toppop eind jaren '70. Dat was best een contrast met de artiesten van die tijd zoals bijv Abba, Barbara Streisand en John Travolta.
Ik zou Kiss in die tijd juist eerder willen vergelijken met bijv Rammstein in deze tijd. Shockerend en met een gigantische show.
Ik weet nog wel dat ze optraden bij Toppop eind jaren '70. Dat was best een contrast met de artiesten van die tijd zoals bijv Abba, Barbara Streisand en John Travolta.
Ik zou Kiss in die tijd juist eerder willen vergelijken met bijv Rammstein in deze tijd. Shockerend en met een gigantische show.
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
ik zeg dat alleen maar om Q te ambeteren 

Pascal schreef:ik zeg dat alleen maar om Q te ambeteren

De show die ze vandaag nog steeds neerzetten moet niet onderdoen voor die van Rammstein hoor. Shockeren doen ze wel niet echt meer; ze beginnen eerder wat op een parodie van zichzelf te lijken. 't Is eigenlijk gewoon één grote commercie, maar welke van die grote rockbands doen het alleen maar voor de fans...Richard Baan schreef:Ik zou Kiss in die tijd juist eerder willen vergelijken met bijv Rammstein in deze tijd. Shockerend en met een gigantische show.

Een Kiss kast zou kunnen uitkomen als een mockup van de AC/DC (zoals al gebeurt is met Shrek and Family Guy).
"Dammit Jim! I'm a doctor, not a pinball wizard!"
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Eigenlijk geen slecht idee, David... maarre die KISS wil ik ook, dus niet zo'n goed idee, want dan heb ik 2x dezelfde flipper.
Geen probleem zal jou ACDC overkopen 

- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Hola hé... allée omdat 't voor u is, 9000euro...Eric schreef:Geen probleem zal jou ACDC overkopen