Bericht
door Dennis » 30 jan 2013, 21:10
@ Steven Geen familie, die baggerfamilie. Wat ik bedoelde met de kopruit was eigenlijk meer met de poster en de strips, ik kwam handen te kort. Waarschijnlijk eerst de ruit aan de onderkant erin en dan de poster met de strips? Ik wilde het in één geheel doen. Ja lach maar ik ben een beginner hé !
@ Anke Ik was al een aantal maanden op zoek hoor. Ik had zelfs bijna een Shaq Attaq gekocht maar die flipper had zulke slechte reviews en kreeg ook geen biedingen, dus ik durfte het niet aan. De laatste selectie ging tussen een The Shadow, Fish Tales en Bram Stoker's Dracula. Wat mij ook een hele gave kast leek was een Banzai run. En als geld geen rol had gespeeld een AC/DC le. De doorslag gaf uiteindelijk het zien van een misty bal op de BSD, dit vindt ik echt gaaf. Ben nu al een paar dagen flink aan hel flipperen en ben er zeer blij mee. Wat een gave geluiden en leuk spel. Die videomode waarbij je zo laat mogelijk op de weerwolven moet schieten is ook top, Nu maar hopen dat alles lekker heel blijft en het blijft doen. Want ik ben absoluut niet technisch en daar zie ik wel een beetje tegenop.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.