Bram stokers dracula

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Plaats reactie
pacman
Real name: Hein Knijff

Bram stokers dracula

Bericht door pacman » 02 mei 2013, 05:34

hallo.

ik wil mijn eerste flipperkast kopen, zou eerst een dirty harry worden. maar na een tijdje lezen/ kijken en 1 keer te hebben gespeeld wil ik over gaan naar een bram stokers dracula (1993).

deze worden op MP aangeboden van rond de 1000 euro (heb er 3 gevonden).

nou kom ik zelf uit veghel en kon ik bij waageengokje (eindhoven) deze kast komen ophalen voor 950 euro

dus ik denk lekker dichtbij, maar ik heb wel eens ergens gelezen dat waageengokje ECHT een waageengokje is.

is het mij aan te raden om bij deze man deze kast te kopen, of misschien maar ff wachten tot er weer een voorbij komt. (of een andere leuke kast)

PS kan iemand mij ook vertellen hoe groot de kast is als die is ingeklapt (poten eraf) voor in de auto, weet niet wat de maat is en of ik wel een kast kan vervoeren.

geertvdp
Real name: Geert Vanderpijpen

Re: Bram stokers dracula

Bericht door geertvdp » 02 mei 2013, 06:30

Ik heb zelf nog geen ervaring met waag een gokje, maar als je de verhalen op dit forum mag geloven best wel heel voorzichtig zijn. Informeer je grondig over hoe je een kast voor aankoop het best kan nakijken op mankementen en waarop te letten. Verder loont het ook de moeite research te doen over die specifieke kast, omdat er voor veel types kasten unieke zwakke punten zijn (dingen die het meest kapot gaan) waar je op dien te letten. Als het echt een toy specifiek voor die kast is die stuk is, kan het een dure grap zijn deze te vervangen.

De afmetingen van een Williams kast ken ik niet vanbuiten en ik kan hier ook niet op de sites waar deze afmetingen opstaan (werk). Je kan kijken op http://www.flippers.be, daar is een artikel terug te vinden met de afmetingen van Williams kasten. Welk type auto heb je? Misschien hebben andere forumleden al met dat type wagen een flipperkast proberen te vervoeren en kunnen ze je helpen.
Eigenaar: Whirlwind

Dennis
Real name: Dennis Slagboom

Bericht door Dennis » 02 mei 2013, 06:45

Hey Hein dat is precies zoals het bij mij gegaan is. Mijn eerste kast was ook een BSD en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Ik heb niets met het thema, vindt de kopplaat echt lelijk maar het spel is super. Heb je wel eens een mistmultibal over het veld zien schuiven ? toen was ik om. Ik heb er zelf een hele stevige prijs voor betaald. vooral de laatste weken heb er er best wel wat voor bij zien komen en bijna allemaal onder de 1000,-
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.

johnware
Real name: John van Gerwen
Contacteer:

Bericht door johnware » 02 mei 2013, 11:12

Ergens een paar vragen verder op het forum staat de volgende link voor afmetingen van een kast:
http://www.flippers.be/basics/101_flipp ... ingen.html
Succes.
Gehad:
  • - Truck Stop
    - Haunted House
    - CFTBL
    - Demolition Man-Williams, 1994
In bezit:
  • - Tales From The Crypt-Data East,1993
WWW: http://johnware.tk/

Pascal
Real name: PVW

Bericht door Pascal » 02 mei 2013, 11:37

ik zou iets meer betalen en iets verder rijden voor een flipper van bij een liefhebber ipv van een flipper bij een handelaar
nu zeg ik niet dat alle handelaars rommel verkopen maar waageenhokje heeft echt wel een slechte reputatie

Plaats reactie