Heb vandaag mijn Flintstones kast van beneden naar boven moeten verhuizen en ik kan je zeggen: dat was een uitdaging!
De kopkast moest eraf, anders ging ie de trap niet op, kon de draai niet gemaakt worden.
En gelukkig zitten er niet zoveel draden en aansluitingen in de Williams WPC kast

Ik heb alles voorzien van labels om weer op de juiste plaats terug te kunnen plaatsen, maar bij 2 draden ging het niet goed.
Op het WPC Power Driver deel zitten vrijwel rechtsonderaan 3 connectoren boven elkaar: J133, J134 en J135.
Nu waren 2 van deze 3 connectoren aangesloten, echter ik heb er geen foto van gemaakt en bij het loskpoppelen kon ik me niet meer herinneren of de connector op J135 of J134 aangesloten zat en de andere erboven op J133 of J134.
Fijn, dat krijg je ervan, even niet opletten en dan heb je dat

Ik hoop dat iemand op het forum me kan helpen die ook een Flintstones kast heeft.
In de documentatie heb ik kunnen vinden dat:
- J132 gebruikt wordt (tbv lampjes);
- J134 aangegeven staat als: Not Used;
- J135 gebruikt wordt (ook tbv lampjes);
Dus op het WPC Power board:
- J133 = boven = wel;
- J135 = onder = wel;
Als ik de documentatie aanhoudt is het misschien ok, maar ik meen me echt te herinneren dat ik 2 connectoren boven elkaar aangesloten had zitten, dus bijvoorbeeld J133 + J134 of juist J134 + J135.
En niet met een lege aansluiting ertussen.
Maar ja, goed, de documentatie zegt dus wat anders....
Misschien kan iemand op het forum of de documentatie bevestigen of zien hoe het in zijn/haar Flintstones kast zit aangesloten.
Dank, dank, dank.

Gr, Fred.