Blanco eprom gezocht

Flippers of onderdelen gezocht
Gesloten
Mentara
Real name: Maarten Lemey

Blanco eprom gezocht

Bericht door Mentara » 27 feb 2014, 00:35

Ik zoek dus een blanco 27c040 eprom, of een equivalent ook van 1mb, want groter wordt blijkbaar niet door wpc boards ondersteund. En op de standaard eproms van 500kb past de nieuwe code niet op. Ik had graag de nieuwe Demolition Man code van James Cardona er opgezet om te testen.

Ik ben niet echt thuis in eproms, en voorlopig vind ik ze enkel in Duitsland, dit type. Iemand dichter een idee of suggestie?
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts

flippers.be
Real name: AE
Contacteer:

Re: Blanco eprom gezocht

Bericht door flippers.be » 27 feb 2014, 08:53

Heb je dan zelf een eprom brander ?

Ik bestel altijd mijn eproms bij thatpinballplace.com
aan de huidige us$ koers blijft die vrij goedkoop, zeker als je meerdere sets tegelijk bestelt.

Mentara

Bericht door Mentara » 27 feb 2014, 09:27

Brander heb ik zelf niet, maar dat is al geregeld. Tziet er wel naar uit naar ik die specifieke eproms toch niet dichtbij zal vinden.

Of is er iemand die kan bevestigen dan 4mb eproms ook op wpc boards werken?
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts

diesel64
Real name: Kristof

Bericht door diesel64 » 27 feb 2014, 09:54

Volgens mij ben je vanalles door mekaar aan het smijten.

27c040 is een eprom van 4 megabit, oftewel 512 kilobyte. Ja, WPC ondersteunt deze EPROMs. Meer zelfs nog: voor veel kasten heb je ze absoluut nodig want de code past niet op een kleinere. Ook voor de gamerom van Demolition Man heb je een 27c040 nodig.
No shirt. No shoes. No pinball.

MasterT1984
Real name: Timmy

Bericht door MasterT1984 » 27 feb 2014, 11:14

Heb al enkele malen roms gekocht via deze site:

http://www.hobbyroms.com/

Vrij goedkoop en super goede service, heb al roms gekocht voor zowel arcades als pinballs en nooit problemen gehad.

Ze komen wel van Canada maar ik heb al minder betaald dan soms via een Europese shop :good:
Arcades:MK II Mame, MK I,II,UIII,IV in switcher, KI I,II in switcher, Terminator 2, Revolution X
Pinball:T2, TOM Gold, IJ(wms), POTC, AFM, AC/DC(prem), LOTR, SW(DE), STTNG, MMLE
Out:
SF2,TMNT,BW,DH,JP, Silverball V9

cajoeter
Real name: Michel

Bericht door cajoeter » 27 feb 2014, 12:56

Die moet in een 8mb, bijvoorbeeld M27C801 gebrand worden.

Als je mij het bestand toemailt kan ik je de rom kant en klaar toesturen. Rom kost 6 euro en verzenden een paar euro.

Michel

Mentara

Bericht door Mentara » 27 feb 2014, 13:06

cajoeter schreef:Die moet in een 8mb, bijvoorbeeld M27C801 gebrand worden
Michel
Aha, daarmee weet ik al genoeg. Ik had inderdaad een aantal zaken door elkaar geslaan hier. Eproms zijn zo een heel nieuw, nog volledig te ontdekken onderdeel van de flipperkast voor mij. Althans de werking ervan toch, gewoon swappen heb ik al vaak gedaan.

Maar bij deze is voor mij alles duidelijk en mag deze topic dicht.

Bedankt voor de input iedereen!

:good:

Gesloten