Groetjes,
Steven
Sst...!Pascal schreef:der staat een redelijke mooie op 2dehands of kapaza
volgens de uitleg staat die effectief proper in orde, is gerestaureerd geweest, alle stukken die enige schade hadden waren vervangen heeft hij me gezegd, zal 't sowieso eerst eens goed moeten bezien in real life, alé, ga eerst al eens horen naar z'n prijs, als't meer als die 600€ is zal'k het best laten zeker? 'm sprak over prijs overeen te komen, majah, heb gevraagd dat hij z'n richtprijs eens zegt, dan weet'k al of't de moeite zou zijn of niet,Pascal schreef:als hij heel mooi is vind ik 600 te doen
de meeste hebben speelveldschade voor het vizier en een stukje af op de rode skillshot ramp
inderdaad, 't is dat da'k er ook van denk, als 'm er al veel teveel van vraagt is't de moeite niet van te gaan kijkenflippers.be schreef:Denk dat die prijs nog altijd reeel is.
Meer dan 600 hangt er van af hoe mooi hij is (als er echt veel vernieuwd is en er niks schade te zien is) en hoe graag je hem wel. Denk dat wat tegenwoordig voor 500 a 600 verkocht wordt de 'normale slijtagesporen' heeft..
Maar best eerst een richtprijs horen dat je daar niet komt en te horen krijgt dat hij minstens 1500 moet gaan
das die van Hamme zeker?Frederik schreef:al heel hartelijk bedankt voor alle tips, maar zo te horen is de kans klein dat het een prototype zou zijn,
dit was hetgeen hij mij mailde als info:
"dag frederik de flipperkast staat nog te koop dit omdat ik voet bij stuk hou aan men laagste prijs 900 euro ,de kast is volledig herdaan ,zelf zijn we prof in deze branche dus hier is niet aan gekloot gewoon herdaan volgens de regels van het vak ,enkel de milar is niet veranderd maar voor 90 procent goed ik laat dit zelf over aan andere (de plastick coating ) anders zou deze prijs van de kast te hoog liggen voor zen huidige marktwaarde ,1 ding is zeker u gaat ver mogen zoeken om hem in deze staat te vinden aangezien het jaartal 1985 86 ,deze kast is een specialleke bij het verwijderen van de mpu merkten wij op dat het gaat om 1 van de prototypen van pin bot ,de orginéle prototype williams stikkers zijn aanwezig mvg lucky games "
dus zou kunnen dat het over die stickers gaat waar flippers.be het over heeft?
'k ga er nog eens goed over denken, 'k wil niet overhaast een kast kopen voor teveel geld.
de flipperkast staat nog te koop dit omdat ik voet bij stuk hou aan men laagste prijs 900 euro
ja, 't is die van Hamme, 't is gelijk je zegt, 't blijft een oude kast, 'k ga er geen 900€ aanhangen als de waarde mer rond de 600€ ligtglenn pellis schreef:das die van Hamme zeker?
ik zou zelf ook voet bij stuk houden en niet veel meer dan 600€ uitgeven...
die bakken dateren al van midden jaren 80, perfect vind je ze niet meer, het lijkt mij sterk als het speelveld van den deze zonder insertschade of slijtage is...