zit wel geen Apron op maar wel ruimte om eventueel kaarten net boven de lockbar te plaatsen.
Ik host ze wel voor je. Stuur me maar een PM. Free of charge natuurlijk.Jiggy schreef:mmmm nog even iets verzinnen voor hosting, had een paar maanden terug na einde huidige termijn mijn domeinen opgezegd (ivm dat ik ze niet meer gebruik), niet realiserende dat ik daar de kaartjes ook host
Dag arno,Jiggy schreef:Probeer aankomende zomer heel de lijst met verzoeken te verwerken. Dus hopelijk in de komende tijd steeds een update met wat nieuwe kaartjes (mochten er nog verzoeken zijn die nog niet in de lijst staan, nu is het moment!)
Dat is inderdaad mijn fout. Sorry guys. Ik had de kaartjes op een tijdelijke server staan die ook nog eens niet werd gebackupped. Zodra ze weer terug online zijn laat ik het even weten.Racekip schreef:
Dag arno,
Ik ben net nieuw op dit forum en zie dat je fantastische mooie instructions cards hebt gemaakt. Echt super mooi.
Zijn ze nog te downloaden? Hopelijk kan het nog, maar ik kreeg onderstaande melding als ik het probeer.
Serverfout 404 kan bestand of map niet vinden.
De bron die u zoekt is mogelijk verwijderd, de naam ervan is gewijzigr of de bron is tijdelijk niet beschikbaar.