backglass X's and O's
backglass X's and O's
hallo, ik restaureer een oude x's and o's en zoek voor een backglass reproductie of scan van de backglass. kan iemand mij helpen aub ?
- Gottlieb collector
- Real name: thierry
Re: backglass X's and O's
Ik heb er een liggen maar wel in slechte staat.
Mocht je nog andere onderdelen nodig hebben voor deze kast laat maar weten dan
Mocht je nog andere onderdelen nodig hebben voor deze kast laat maar weten dan

ok bedankt. de m-cpu is juist naar de reparatie vertrokken. als ik iets nodig heb laat ik het weten.
nu nog die backglass scann vinden !
nu nog die backglass scann vinden !
anyone ? please ?

- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
bedankt. ik had dat ook al gevonden maar zij willen geen backglass maken nog de beelden door sturen ...
- Baron Shadow
Probeer een goedé scan te krijgen van iemand van zowel voor als achterkant en je kunt hem ook zelf maken.
Laat dan de voorkant afdrukken op lichtdoorschijnend materiaal en de afbeelding van de achterkant op niet lichtdoorlatend materiaal en klem dit tussen 2 dunne glasplaten.
Op mijn site http://www.baron-shadow.nl staat onder projecten ook de Fireball en kun je de kopruit zien.
Even op plaatje ervan klikken dan ga je door naar de foto's.
Laat dan de voorkant afdrukken op lichtdoorschijnend materiaal en de afbeelding van de achterkant op niet lichtdoorlatend materiaal en klem dit tussen 2 dunne glasplaten.
Op mijn site http://www.baron-shadow.nl staat onder projecten ook de Fireball en kun je de kopruit zien.
Even op plaatje ervan klikken dan ga je door naar de foto's.
Laatst gewijzigd door Baron Shadow op 17 dec 2016, 13:34, 3 keer totaal gewijzigd.
bedankt voor de links... ik zoek de scan files maar nergens te vinden !
- Baron Shadow
Doe eens hier en op Nfv site een oproep.
Zullen best mensen zijn die er een hebben en als die van zowel voor als achterkant een hoge resolutie foto maken ben je al een heel eind.
Zullen best mensen zijn die er een hebben en als die van zowel voor als achterkant een hoge resolutie foto maken ben je al een heel eind.
Baron Shadow schreef:Doe eens hier en op Nfv site een oproep.

...
Laatst gewijzigd door Pinman op 04 apr 2021, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
oohhh bedankt !!!!
hij wilt het wel niet opsturen. tog maar effe vragen en hopen !

hij wilt het wel niet opsturen. tog maar effe vragen en hopen !
nee hij stuurt het niet op.... verder zoeken ...