Cyberdome gameroom

Fotos van je flipperverzameling of van je gameroom
Gebruikersavatar
Cyberdome25
Berichten: 135
Lid geworden op: 05 okt 2013, 22:27
Real name: Jeroen
Locatie: The Netherlands

Re: Cyberdome gameroom

Bericht door Cyberdome25 » 19 jan 2016, 14:23

Hi Ferry,

haha, ja, jij was zo enthousiast de laatste keer over de WOZ, dat ik filmpjes ben gaan kljken en het precies dit filmpje was wat mij heeft doen besluiten em te kopen :D :good:

"Over the rainbow"...het blijft nog even "in mijn gameroom", veel verder ben ik nog niet. In een goede game haal ik ongeveer 40%-50% van de totaal vereiste opdrachten, en dan ben je toch al zeker meer dan half uur aan spelen op 1 spelletje..dus nog even oefenen.

Overigens heb ik er zelf nog een oudere software versie op geïnstalleerd staan. Wel de nieuwe al gedownload, maar moet em nog op stick zetten, plus extra stukje software geloof ik wat er nodig is voor de stick, maar dat werd uitgelegd op de site van JJP.
In play: DialedIn LE, Hobbit LE, No Fear, LOTR, POTC, Iron Maiden, Deadpool, Stranger Things, Junkyard, Sopranos, Comet, Medusa

Gebruikersavatar
Cyberdome25
Berichten: 135
Lid geworden op: 05 okt 2013, 22:27
Real name: Jeroen
Locatie: The Netherlands

Re: Cyberdome gameroom

Bericht door Cyberdome25 » 19 jan 2016, 19:15

Dit wordt zo'n beetje het eindplan. Het is de bedoeling dat ik de overkapping achter mijn huis, die rechtstreeks grenst aan de gameroom dicht ga maken. Op soortgelijke manier als mijn huidige gameroom gemaakt is, maar dan met ramen erin. Originele idee was om dit te doen zodat we er in de winter ook nog warm zitten. Is een ruimte van 9mtr *3 mtr. maar je kunt er dus ook een bar maken en een paar flippers in zetten. De huidige ruimte van de gameroom is 8,5mtr * 3 mtr. Dit zou dus een ruime verdubbeling betekenen. :D
Ware het niet dat mijn vrouw ook nog wat te zeggen heeft. :spank:

Dus een extra ruimte van 3*3 mag ik hebben, recht achter de gameroom. Daarmee wordt deze dan 11,5*3 mtr. hier passen zoals ingetekend met de bar 13 flippers in, als ik de bar achterwegen zou laten kan ik daar nog 1 flipper tegen de muur plaatsen.

De overgebleven ruimte van 6*3 wordt benut om een grote kloostertafel te huisvesten, zodat we daar lekker kunnen gaan zitten met verjaardagen en partijen.

Heb uiteraard wel al zitten puzzelen of ik en de kloostertafel en nog 3 flippers kan plaatsen in de ruimte van 6*3, en ja dat gaat, maar alles op z'n tijd, mijn vrouw moet dat ook zien zitten. 3 gokkasten gaat namelijk ook en neemt minder ruimte in beslag. hahaha :rofl:

Bedoeling is het plan deze zomer te realiseren. Mis nog 2 flippers en dan staat dat ook weer vol. Heb er nu 11 staan, met plaats voor 10, dus 1 moet nu al of opgeklapt of dwars op de muur, dus de tijd dringt.

Mijn ultieme droom zou zijn om 16 flippers te kunnen plaatsen en wel:
10 Bally/Williams wpc/wpc95
3 System 11
3 Stern/JJP/?

en ja je moet dromen blijven houden... :madman: en nee wil niet verder uitbouwen, tenminste....uuh nee, het is goed zo. oohja, zou nog 1 plaats kunnen winnen, de WOZ mag namelijk in de woonkamer :whisling:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Cyberdome25 op 24 jan 2016, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
In play: DialedIn LE, Hobbit LE, No Fear, LOTR, POTC, Iron Maiden, Deadpool, Stranger Things, Junkyard, Sopranos, Comet, Medusa

Gebruikersavatar
spacecake
Berichten: 525
Lid geworden op: 02 aug 2012, 23:00
Real name: Ferry
Locatie: The Netherlands

Re: Cyberdome gameroom

Bericht door spacecake » 19 jan 2016, 21:17

Cyberdome25 schreef:
haha, ja, jij was zo enthousiast de laatste keer over de WOZ, dat ik filmpjes ben gaan kljken en het precies dit filmpje was wat mij heeft doen besluiten em te kopen :D :good:
Het einde van het filmpje was wel een beetje lullig :rofl:
Collection: TSPP,JJP potc CE,[Medieval remake[/b],Wizard of Oz LE and MB remake

Out: Bride of Pinbot,Time Machine,T.O.T.A.N

Gebruikersavatar
Cyberdome25
Berichten: 135
Lid geworden op: 05 okt 2013, 22:27
Real name: Jeroen
Locatie: The Netherlands

Re: Cyberdome gameroom

Bericht door Cyberdome25 » 19 jan 2016, 23:04

Echt wel...ik geloof dat het einde van mijn filmpje iets meer piepjes zou hebben...maar misschien is dat ook nog gebeurt na dat de camera niet meer draaide. :rofl:
In play: DialedIn LE, Hobbit LE, No Fear, LOTR, POTC, Iron Maiden, Deadpool, Stranger Things, Junkyard, Sopranos, Comet, Medusa

Gebruikersavatar
Cyberdome25
Berichten: 135
Lid geworden op: 05 okt 2013, 22:27
Real name: Jeroen
Locatie: The Netherlands

Re: Cyberdome gameroom

Bericht door Cyberdome25 » 05 nov 2017, 15:15

Inmiddels zijn er wat kasten vertrokken en andere bijgekomen...tijd voor een update.

Momenteel kent de gameroom 2 ruimtes. 1 van 9mtr x 3 mtr. Die is inmiddels ook dichtgemaakt. moet alleen nog een andere vloer in en ik wil er verwarming in leggen. Daar staan nu 5 flippers en 2 cabinetten die op logee zijn en weer in nieuwstaat zullen vertrekken :run: De funhouse en Space Station worden op het moment nog gerestaureerd. De funhouse is nagenoeg klaar. Nog 1 ramp inbouwen en dan kan het speelveld er terug in. Het cabinet en backbox van de spacestation zijn klaar en het speelveld is gerestaureerd. Vele onderdelen al gepolijst, maar moet nog volledig in elkaar gestoken worden.

De andere ruimte is 8,5mtr op 3 mtr en huisvest momenteel 10 flippers. De ruimte is opgesplitst in 2 gedeeltes, staat een wandje tussen, maar het gangpad loopt volledig door. Ook staat er een jukebox en een 8-tal krukken.
In play: DialedIn LE, Hobbit LE, No Fear, LOTR, POTC, Iron Maiden, Deadpool, Stranger Things, Junkyard, Sopranos, Comet, Medusa

Gebruikersavatar
Cyberdome25
Berichten: 135
Lid geworden op: 05 okt 2013, 22:27
Real name: Jeroen
Locatie: The Netherlands

Re: Cyberdome gameroom

Bericht door Cyberdome25 » 05 nov 2017, 15:20

Eerste ruimte:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Cyberdome25 op 05 nov 2017, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
In play: DialedIn LE, Hobbit LE, No Fear, LOTR, POTC, Iron Maiden, Deadpool, Stranger Things, Junkyard, Sopranos, Comet, Medusa

Gebruikersavatar
Cyberdome25
Berichten: 135
Lid geworden op: 05 okt 2013, 22:27
Real name: Jeroen
Locatie: The Netherlands

Re: Cyberdome gameroom

Bericht door Cyberdome25 » 05 nov 2017, 15:23

Tweede ruimte, eerste gedeelte:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Cyberdome25 op 05 nov 2017, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
In play: DialedIn LE, Hobbit LE, No Fear, LOTR, POTC, Iron Maiden, Deadpool, Stranger Things, Junkyard, Sopranos, Comet, Medusa

Gebruikersavatar
Cyberdome25
Berichten: 135
Lid geworden op: 05 okt 2013, 22:27
Real name: Jeroen
Locatie: The Netherlands

Re: Cyberdome gameroom

Bericht door Cyberdome25 » 05 nov 2017, 15:26

En het tweede gedeelte van de tweede ruimte:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
In play: DialedIn LE, Hobbit LE, No Fear, LOTR, POTC, Iron Maiden, Deadpool, Stranger Things, Junkyard, Sopranos, Comet, Medusa

Pinballwizzie
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 aug 2011, 09:01
Real name: Taco Wouters
Locatie: The Netherlands

Re: Cyberdome gameroom

Bericht door Pinballwizzie » 05 nov 2017, 16:12

Waanzinnig Jeroen! :clap: 8-) :love:

Gebruikersavatar
spacecake
Berichten: 525
Lid geworden op: 02 aug 2012, 23:00
Real name: Ferry
Locatie: The Netherlands

Re: Cyberdome gameroom

Bericht door spacecake » 05 nov 2017, 16:52

Very nice... !

Ik zie ,dat je de Bride nog steeds in je bezit hebt...! ;)
Collection: TSPP,JJP potc CE,[Medieval remake[/b],Wizard of Oz LE and MB remake

Out: Bride of Pinbot,Time Machine,T.O.T.A.N

Gebruikersavatar
Cyberdome25
Berichten: 135
Lid geworden op: 05 okt 2013, 22:27
Real name: Jeroen
Locatie: The Netherlands

Re: Cyberdome gameroom

Bericht door Cyberdome25 » 05 nov 2017, 17:55

Thanks! :good:

Het zal nooit helemaal gebeuren, maar de gameroom begint nu z'n vaste vorm te krijgen zoals ik het voor ogen had toen ik aantal jaren geleden mijn eerste kastje kocht en deze volledig uit elkaar draaide om te restaureren.

Bop 2.0 is een superkast. Heel mooi, top spel, prachtige graphics en vette sound!Die blijft nog ff :D.
In play: DialedIn LE, Hobbit LE, No Fear, LOTR, POTC, Iron Maiden, Deadpool, Stranger Things, Junkyard, Sopranos, Comet, Medusa

jamiro
Berichten: 106
Lid geworden op: 14 apr 2017, 10:32
Real name: Danny Wauters

Re: Cyberdome gameroom

Bericht door jamiro » 06 nov 2017, 08:26

waanzin
Pinball: Mandalorian
Arcade: Operation Wolf3
Slot: JVH

Flipperpeet
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 jul 2016, 14:34
Real name: Peet
Locatie: The Netherlands

Re: Cyberdome gameroom

Bericht door Flipperpeet » 07 nov 2017, 13:58

Top :respect:
Nu nog plek zien te vinden voor al die spullen onder de kasten ;)

Gebruikersavatar
Cyberdome25
Berichten: 135
Lid geworden op: 05 okt 2013, 22:27
Real name: Jeroen
Locatie: The Netherlands

Re: Cyberdome gameroom

Bericht door Cyberdome25 » 07 nov 2017, 14:53

Thanks mannen!
In play: DialedIn LE, Hobbit LE, No Fear, LOTR, POTC, Iron Maiden, Deadpool, Stranger Things, Junkyard, Sopranos, Comet, Medusa

Gebruikersavatar
WouterFJ
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 okt 2015, 09:29
Real name: Wouter FJ

Re: Cyberdome gameroom

Bericht door WouterFJ » 25 feb 2018, 17:32

Welk licht, of systeem van licht, zit er achter die lichtkastjes met glas ervoor? Is mooi gedaan! :good:

Gebruikersavatar
Cyberdome25
Berichten: 135
Lid geworden op: 05 okt 2013, 22:27
Real name: Jeroen
Locatie: The Netherlands

Re: Cyberdome gameroom

Bericht door Cyberdome25 » 17 mar 2018, 23:39

Thanks!

Er zitten nu kleine TL's achter. Led gaat ook, geeft wat minder warmte af en kun je licht wat gelijkmatiger verdelen.
In play: DialedIn LE, Hobbit LE, No Fear, LOTR, POTC, Iron Maiden, Deadpool, Stranger Things, Junkyard, Sopranos, Comet, Medusa

Plaats reactie