Hier een update (voor wie geboeid is tenminste door metalen postjes en planken met gaatjes

Laatste voorbereidingen: grotere boorgaten voor de bumper schroeven. Die zitten verzonken... voorzichtig, zeker geen fouten maken of uitschieten met die boor... I hate it.

Van de latjes aan de zijkanten heb ik die originele plastiek coating verwijderd (ze was op plaatsen beschadigd). Daarna hebben de latjes 2 lagen zwarte kastjeslak en 2 lagen matte vernis gekregen. Op die manier sluiten ze volledig aan bij de binnenkant van het kabinet. En daarmee kan het speelveld in de tipper!

Eindelijk het serieuze werk. De eerste posts en lane guides kunnen op hun plaats. Het schiet niet op: ik heb nl besloten om stuk voor stuk de gaten doorheen het speelveld groter te boren (met de kalk had ik enkel fijne markeringen geboord). Telkens opnieuw controleer ik wel 10 keer op het oude speelveld en de kalk of ik wel het juiste gat uitboor. Telkens opnieuw met de schrik dat ik toch verkeerd zou boren...

Vele uren later...

En ook de onderkant is niet helemaal "naked" meer...

Vermits Pat Lawlor me niet terugmailt om me te laten weten dat hij zo'n transparante prototype bookcase opgestuurd heeft heb ik dan maar mijn gelakte bookcase geïnstalleerd

Nee serieus: ik ben wel content van dat zwart.
Morgen doe ik verder met de andere assys.
P