Stern "The Walking Dead"

Wat doen intussen de fabrikanten?
Gebruikersavatar
goodgameslover
Berichten: 572
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:13
Real name: Yves Havermaet
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door goodgameslover » 11 okt 2014, 07:36

Ik heb mijn LE gecanceld. Het is teveel geld. Mocht je ooit weer willen verkopen hoeveel ga je dan weeral op deze flipper verliezen? Wacht wel op een huo. :) Als de volgende flipper wordt aan gekondigd gaat deze toch bij vele weer buiten. Zie naar Star trek LE. die heb ik de voorbije maand minstens 6 keer heb zien aangeboden worden (hier flippermarkt enz...).

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5790
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door Pascal » 11 okt 2014, 08:54

ik denk dat uw redenering 100% klopt...

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2224
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door Cenobyte » 11 okt 2014, 09:06

goodgameslover schreef:Ik heb mijn LE gecanceld. Het is teveel geld. Mocht je ooit weer willen verkopen hoeveel ga je dan weeral op deze flipper verliezen? Wacht wel op een huo. :) Als de volgende flipper wordt aan gekondigd gaat deze toch bij vele weer buiten. Zie naar Star trek LE. die heb ik de voorbije maand minstens 6 keer heb zien aangeboden worden (hier flippermarkt enz...).
Ik denk dat je niet de enige bent, ik hoorde gisteren ook al van een annulering/doorverkoop. Veel mensen gaan toch voor een andere flipper of voor een andere fabrikant ;)

Stern moet wat aan zijn handelswijze gaan doen, want ik hoor steeds meer mensen klagen over prijzen en kwaliteit en zeker nu er steeds meer concurrentie komt zal Stern op zijn tellen moeten gaan passen en meer kwaliteit en kwantiteit moeten gaan bieden voor scherpere prijzen.

Overigens vind ik zelf de meest recente Stern kasten erg goed spelen en ook leuk qua thema, maar ik kan me in de klachten over de steeds hogere prijzen wel vinden: werkelijk elke kast de afgelopen paar jaar is duurder als zijn voorganger (m.u.v. remake's zoals IM).

Wel moeten we alles een beetje in perspectief zien: TBL bijvoorbeeld is een eerste kast van Dutch Pinball en die kan in aanvang best met een erg kleine winst (of zelfs verlies) worden verkocht om een entree te maken in de flipperwereld. Ik weet bijna zeker dat WOZ ook met verlies wordt verkocht als alle ontwikkelingskosten worden mee geteld. Als JJP en DP straks hun tweede kast gaan verkopen gaan we pas zien wat de "werkelijke" prijzen zijn en dan zal blijken dat ook die jongens volgens mij richting de 8000 of 8500 gaan voor een kast. En dan zal blijken dat Stern misschien weer niet zo erg duur is ;)
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
goodgameslover
Berichten: 572
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:13
Real name: Yves Havermaet
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door goodgameslover » 11 okt 2014, 15:31

Als ik zo hoor van Carl was met die 7960 euro bij velen de limiet wel degelijk bereikt. En dit komt ook een groot deel door het dollar/euro verhaal. Mocht nu Mustang aan de beurt geweest zijn zou Carl met heel VEEL LE's blijven zitten zijn peins ik. :)
Door de zombiekes was ik bijna nog geneigd het te doen. Bijna. :mrgreen:

Gebruikersavatar
goodgameslover
Berichten: 572
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:13
Real name: Yves Havermaet
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door goodgameslover » 11 okt 2014, 18:52

Wil wel even duidelijk stellen dat die prijs verhoging door de Euro/dollar komt en niet door Stern. :)
Het is deze keer niet een prijsstijging van Stern. ;)

Gebruikersavatar
gawcol
Berichten: 562
Lid geworden op: 11 jan 2012, 01:58
Real name: David (Moorsele)
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door gawcol » 12 okt 2014, 09:31

in 211 stond de euro plots veel hoger dan de dollar, ook in maart dit jaar,
maar ik herinner me niet dat nieuwe sterns toen plots goedkoper werden daardoor :mrgreen:

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5790
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door Pascal » 12 okt 2014, 13:39

gawcol schreef: ook in maart dit jaar,
maar ik herinner me niet dat nieuwe sterns toen plots goedkoper werden daardoor :mrgreen:
NIB acdc premiums zijn dit voorjaar ferm gezakt in prijs

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2805
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door g94 » 15 okt 2014, 20:45

Over geld gesproken... :whisling:

Afbeelding

MELROSE PARK, IL – October 15, 2014 – Stern Pinball, Inc., the world's oldest and largest producer of arcade-quality pinball machines, announced today the availability of four licensed and custom-developed pinball accessories for its latest release, AMC’s The Walking Dead.
In response to market demand, Stern is now offering unique, game-specific accessories that further enhance the appeal of its pinball machines and enable pinball fans to customize their games to suit their personal tastes.
The Walking Dead accessories include:
● A fish tank topper full of three fully detailed zombie heads designed and sculpted by Greg Nicotero, Executive Producer of The Walking Dead. The topper is accompanied by game-integrated lighting that attracts players and adds zombie ambiance to any room
● An authentic zombie head shooter knob that adds tactile art to a player’s first interaction with the game
● Custom-designed, artistic inside-panels that add dimension to the pinball playfield area
● Blood splattered side-armor that further enhances The Walking Dead pinball experience

“We didn’t think The Walking Dead machine could get any better but now we have four custom-developed accessories that take your zombie apocalypse experience to a whole new level,” said Gary Stern, Chairman and CEO of Stern Pinball. “We are thrilled to offer these new, exclusive Stern accessories to our fans and are excited about all of the great future accessory products that are in our pipeline.”

Retail Pricing and Availability:
The Walking Dead Pinball Backbox Topper: $399.99
The Walking Dead Pinball Zombie Shooter Knob: $79.99
The Walking Dead Pinball Playfield Side Art Panels: $79.99
The Walking Dead Pinball Side Armor Trim: $499.99

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4383
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door David Pinball Wizz » 15 okt 2014, 22:44

Heel cool, maar zo duur!
IFPA Country Director Belgium

Gebruikersavatar
gawcol
Berichten: 562
Lid geworden op: 11 jan 2012, 01:58
Real name: David (Moorsele)
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door gawcol » 16 okt 2014, 06:31

als die topper nu zou meegaan met de fish tank mode in de game, dan kunnen we toch een fish tank hebben op de pro...
Ze gaan dit koetje melken :D
Vind het wel leuk op de pro
-> o ja wat een misleidende reclame (opgemerkt door mijn zoon),
ze zetten een foto van de pro met een backglass van een LE

Afbeelding

Gebruikersavatar
Q
Berichten: 3015
Lid geworden op: 12 aug 2011, 08:59
Real name: Steven
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door Q » 16 okt 2014, 09:05

Sjah, bij Stern zien ze ook dat anderen geld verdienen met dergelijke mods en dat geld vangen ze liever zelf zeker... Dezelfde reden allicht dat ze méér en duurdere LE's maken dan de eerste zoveel.
*** Q is good for you !! ***

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4383
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door David Pinball Wizz » 16 okt 2014, 10:25

Wat ik wel goed vind aan dit gebeuren, is dat het zo een beetje de markt van kitsch mods tegenhoudt en de mods nu enigszins officieel zijn.
IFPA Country Director Belgium

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5790
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door Pascal » 18 okt 2014, 07:58

er komt dus geen the walking dead premium.

gary stern heeft op pinball expo gezegd dat ze geen premium flippers meer zullen maken.
enkel pro en LE

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2224
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door Cenobyte » 18 okt 2014, 10:47

Pascal schreef:er komt dus geen the walking dead premium.

gary stern heeft op pinball expo gezegd dat ze geen premium flippers meer zullen maken.
enkel pro en LE
Ik weet niet of we daar blij mee moeten zijn. Het kan namelijk in meerdere opzichten een nadeel zijn:

De LE's moeten nog meer op de gok (ongespeeld) worden gekocht, omdat er nu dus geen (volle) premium meer komt en de mensen die voorheen voor de premium gingen nu grotendeels een LE "moeten" kopen.

Of er komt een grotere serie LE's, waardoor de LE een minder gewaardeerd exemplaar wordt.

Voordeel kan wel zijn dat de Pro voortaan niet meer van die rare geforceerde "bezuinigingen" meer krijgt.

Ik vind het op zich wel een goede ontwikkeling: minder verschillende modellen en dan als compensatie hiervoor leuke af fabriek mods waardoor je toch weer meer variatie krijgt dan alleen Pro en LE.
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
gawcol
Berichten: 562
Lid geworden op: 11 jan 2012, 01:58
Real name: David (Moorsele)
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door gawcol » 18 okt 2014, 11:09

Pascal schreef:er komt dus geen the walking dead premium.

gary stern heeft op pinball expo gezegd dat ze geen premium flippers meer zullen maken.
enkel pro en LE
die van dat bericht heeft zijn woorden weer ingetrokken, hij had het misbegrepen,
Gary had het blijkbaar over de acdc...

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5790
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door Pascal » 18 okt 2014, 11:13

ahzo :oops:

des te beter

Gebruikersavatar
gawcol
Berichten: 562
Lid geworden op: 11 jan 2012, 01:58
Real name: David (Moorsele)
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door gawcol » 18 okt 2014, 11:29

Ik denk dat we er toch naar toe gaan dat stern enigszins de premium wil afschaffen en gewoon een soort kale pro aan de prijs van een premium wil gaan verkopen met het excuus van full (white) leds en ons dan nog wat "mods" opsulferen om ons helemaal uit te melken... Ben eens benieuwd wat ze voor dat houten krat "Whoa Nellie" zullen vragen, schoon maar daar zit ook 2 keer niks in... 'k ben dul... nah... :x

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5790
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door Pascal » 18 okt 2014, 11:55

ik begrijp u.
ikzelf heb het gevoel dat ze de pro verkocht hebben als LE voor een vette prijs en de extra's moet je er dan nog eens zelf extra bijkopen...

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5790
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door Pascal » 20 okt 2014, 15:54

https://www.youtube.com/embed/IMYYucdQd ... ay=1&rel=0

een tutorial voor wie het rulesheet wat wil leren kennen

starboy67
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 jul 2012, 15:46
Real name: Jantje van steelandt

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door starboy67 » 24 okt 2014, 10:28

Wie van jullie heeft er een Lim.Ed gekocht ?

DanielFortesque
Berichten: 639
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door DanielFortesque » 24 okt 2014, 17:58

Ik ga hem morgen bespelen , en zal dan pas eigenlijk kunnen beslissen of ik er eentje aanschaf of niet . De pro ga ik morgen ook bespelen , maar van deze weet ik al dat ik deze niet zal aanschaffen . De LE , dat zal ik morgen zien op Festi'Flip . Zit met twijfel voor deze . Ik ben niet voor Stern , maar deze laat het toch kriebelen bij mij ....
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom :
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff - Got Le

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5790
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door Pascal » 25 okt 2014, 15:28


DanielFortesque
Berichten: 639
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door DanielFortesque » 25 okt 2014, 16:53

Whoahaaaa !!! Juist terug van Festi'Flip en het was geweeeellldig !!!!!!! :yahoo: :hypno: :love:

Ben bij Bernard de nieuwe Stern gaan spelen deze morgen om 10.00 Hr :yahoo: !!! En ik moet zeggen , de pro is niet mijn ding , veel te wit , maar de LE ... geweldig :love: :love: . Ik ga volgende maand de LE op mijn gemakje gaan spelen bij Bernard zelf in Varennes , tesamen met mijn vrouwtje , en ik denk dat we verkocht gaan zijn . Ik denk dat na de totan en de mm , er een stern ons gaat vervoegen .......

Heb van de ganse Festi'Flip een heleboel foto's gemaakt , ga deze morgen verkleinen en doorsturen naar Aeneas . Deze heeft me erom gevraagd . Je zal zien , het was echt waar de moeite .

Kleine opsomming , heb daar de stand van JJP bezocht , deze hadden 4 wizards staan , stand Bernard had Walking dead pro en le , iron man , star trek , mustang , avengers , enz , allemaal sterns , iets verder had de Full Trottle een eigen stand , er voor de rest , wel er was gewoon veel te veel om op te noemen .

Bij de andere 350 flippers die er stonden , oa MM , IJ , MB , tom , taf , totan , cotbl , afm , cv en noem ze maar allemaal op , ze waren er allemaal , en allemaal in meerdere exemplaren , en allemaal bespeelbaar . Kortom , een mega beurs die perfect was . Vele van deze flippers waren ten andere ook te koop .

Ook veel standen met onderdelen en mods , translite's , leds , decals , en alle mogelijke onderdelen , zowel nieuw als 2dehands standen .

En dan spreek ik nog niet van de arcades , de flechettes , de biljarts , enz enz .

Kortom een geslaagde uitstap , een prachtige dag !!
Groetkes nog
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom :
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff - Got Le

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4383
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door David Pinball Wizz » 25 okt 2014, 21:48

Festiflip is idd een beurs om U tegen te zeggen.. misschien eens een tripje plannen volgend jaar.
IFPA Country Director Belgium

Gebruikersavatar
gawcol
Berichten: 562
Lid geworden op: 11 jan 2012, 01:58
Real name: David (Moorsele)
Locatie: Belgium

Re: Stern "The Walking Dead"

Bericht door gawcol » 28 okt 2014, 16:58

amai die beurs, da's ook niet bij de deur

Plaats reactie