Niet gemakkelijk ook hé.Bingovit schreef:de fles ZonderiX is nog volledig beschikbaar want we hebben nog geen enkel correct antwoord ontvangen
Ja het is duidelijk vandaag!Pascal schreef:oei, is da vandaag?
Geen foto's van het heilige der heiligen (de kwalificatiearea), dat laat ik voor de organisatie. Maar wat sfeerbeeldjes vind je hierrrr.stEmE schreef:Kunnen er in de loop van de dag wat updates geplaatst worden? Kwestie van de thuisblijver toch een beetje de sfeer te gunnen
Maar wat sfeerbeeldjes vind je hierrrr.
p_treintje schreef:Ik wil Chloë nog feliciteren met haar 4de plaats bij de juniorenfinale tegen al dat jongensgeweld.![]()
En ze heeft nu iets wat papa nooit zal lukken, een beker van een bfk.![]()
En Q het is niet dat ze een vrouw is dat ze niet vermeld mag worden.
Wacht maar je zal ze snel genoeg leren als ze vanaf volgend jaar altijd eerst staat.StevenQuintijn schreef: Je neemt me de woorden uit de mond, maar ik kende helaas haar naam niet uit het hoofd afgelopen nacht (maar er bestaat nog zoiets als een editknop)... Mea culpa, mea culpa... Management, waar is de zelfkastijdingsmiley hier ???
De kans is inderdaad klein, maar uw berekening klopt niet.g94 schreef:Niet gemakkelijk ook hé.
Het aantal mogelijke combinaties van 7 flippers uit 15 is 15 x 14 x 13 x 12 x 11 x 10 x 9
Met andere woorden: je hebt 1 kans op 32.432.400 om de juiste lijst te gokken![]()
Ter vergelijking: je hebt met de lotto ongeveer 1 kans op 15 miljoen op de juiste 6 cijfers.
Twee keer meer kans dus om 't groot lot te winnen dan een fles Zonderixxx![]()
diesel64 schreef:Je hebt een permutatie berekend, geen combinatie. Het verschil is simpel.