The day after... een eerste inspectie
Stof valt nog mee, ik had erger verwacht. Dat wordt dus al wat minder schuren dan gedacht->eerste meevaller
Ziet er toch wel cool uit hé, zo'n blinkend speelveld
wza1979 schreef:Is dat bovenin je enige schade ?
Neen dus. Zoals in het begin al gezegd is het speelveld zelf wel redelijk in orde, maar er zijn toch wel een aantal plaatsen waar de nodige uurtjes masken en airbrushen in zal kruipen. Gelukkig is dat al wat leuker werk dan het eindeloos schuren
Ik zou graag alle inserts willen bijwerken (alhoewel ik mij dat waarschijnlijk nog hard ga beklagen

). Vermits het voor mijzelf is steekt het niet op een uurtje maksen meer of minder en zoals je kan zien op de foto zit er een zwart randje rond de joust en ander inserts. Ik had dat graag helemaal geel gehad. Hier kan je ook zien dat er in de rode vlakken het nodig bijspuit werk is...

De ridder heeft in het verleden blijkbaar al het nodig uptouch werk ondergaan, maar dat kan beter (hoop ik...)

...en vooral veel kleine foutjes weg te werken...

hier en daar een insert die wat opgevuld en bijgewerkt moet worden...

..en uiteraard de switch-holes...
zwartepanter schreef:Wow, cool!

Steven, ik had je speelveld gezien in real time, heb je al die scoops bijgewerkt dan?
Voorlopig is daar nog niets aan bijgewerkt, enkel een hoop fijn schuurwerk om de vieze zwarte aanslag weg te krijgen om te kijken hoe ze er nu echt uitzien.... Ik ga eerst zien wat het zegt als ze ge-airbrusht zijn. Achteraf kan ik dan nog altijd beslissen om ze toch met glasfibre plamuur bij te werken...
g94 schreef:Steven, en welke schuurmachine heb je?
Ik zat hier
naar Festool te kijken

maar die dingen zijn stronteduur

Ik gebruik een Ingersol Rand 310 die ik een 20-tal jaren geleden gekocht heb voor mijn eerste werkjes aan mijn Triumph Spitfire die ik toen had. Het was toen ook een duurder toestel, maar je ziet wel-> 20 jaar later werkt hij nog steeds
Wordt vervolgd (hoop ik, anders geraakt mijn MM nooit meer af

)