David Pinball Wizz schreef:
Dus licentie of niet, ik amuseer me dik meer op de nieuwe kasten

Dat is mijn gevoel op dit ogenblik ook, en die nieuwe schermen zijn dus echt een zeer mooie toevoeging op de flipper, die hebben een DMD in een klap obsolete gemaakt (in mijn ogen dan heh).
Wel vind ik dat een goede verzameling bestaat uit een mix van kasten (mits je de plek er voor hebt), dus een aantal klassiekers zoals in mijn geval een TZ, TAF, en dat soort kasten, een paar system-11 machines en wat nieuwere. De invulling ervan is natuurlijk persoonlijk.
On-topic:
Er wordt stevig gespeculeerd over een Elvira-3, Jurassic World en Stranger Things en nog wat titels.
Persoonlijk hoeft E3 voor mij niet, die Black Knight vind ik zelf geen kast die ik in mijn collectie wil. Waar ik op aan het wachten ben is een goede reboot van die crapp DE BTTF, maak nou eens een goede BTTF iemand.
Stranger Things lijkt me ook een super thema om een flipper van te maken maar dan wel met een cheesy 80's look.
De toekomst zal het leren, wat me wel opvalt is dat we anno 2019 toch weer uitzien naar alweer een nieuwe titel, en dat moet ons allen zeer vrolijk stemmen.
Mijn projecten:
http://www.flippergast.nl
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).