In een stadsomgeving inderdaad minder interessant: een parking inrijden is geen probleem, maar achterwaarts eruit komen is altijd hopen dat het verkeer even wacht
Of je gooit de fiets erin en parkeert net buiten de stad
Op kussens enzo glijdt de flipper niet en is het lastig om hem er in of uit te halen.pacman schreef:de vloer is niet helemaal gelijk, maar zou dat kunnen oplossen met wat kussen van tuin stoelen (denk ik)
Vanmiddag een TRON opgehaald en die past in een Mondeo (laatste model), je moet de kast alleen voorzichtig onder de rand van schuim doorschuiven. Daarna heb je uiteraard ruimte genoeg. En je kunt 'm mooi klemzetten met het korte gedeelte van de achterbank.Turalyon schreef:In mijn Ford Mondeo past een Bally/Williams met enkele centimeters speling.
Nu mijn vraag: past een stern (LOTR) dan ook? Ik hoor het graag.
Uiteraard, vooral die nieuwe kasten willen nog wel eens glijden.Turalyon schreef:Vastzetten in een mondeo gaat perfect met een spanband, met de haken in de daarvoor bedoelde ogen in de laadvloer.
Hey Jippen, das een grapje zekersjippen schreef:Iemand een idee of er in een volvo XC60 een kast kan ? Kan niet onmiddellijk afmetingen vinden enkel het laad volume (495 L-
Geen grapje hoor, vroeger stond deze info in de prijslijst, alle afmetingen nog behalve de koffer ruimte;Den Duze schreef: Hey Jippen, das een grapje zekers![]()
Als ik dit tegen uw collega's moet vertellen gaan ze waarschijnlijk nogal een beetje lachen
Nice! Welk model Mondeo is het geworden? Oja, en welke kast moet erin? Ben benieuwd.Cenobyte schreef:Bij mij is t een Mondeo geworden. Ik ben benieuwd, want we gaan donderdag de eerste flipper erin steken
Deze, een 2009 Ghia uitvoering, 2 liter benzine:Goalzzz schreef:Nice! Welk model Mondeo is het geworden? Oja, en welke kast moet erin? Ben benieuwd.