Ik snap alleen niet waarom nu die clearcote weer eraf schuren. is toch top zo?
Ja ik snap dat het wat vreemd lijkt, maar de bedoeling van deze laag clearcoat was enkel om alle herstellingen tot nu toe te verzegelen, te beschermen dus onder een laagje vernis.Dennis schreef: Ik snap alleen niet waarom nu die clearcote weer eraf schuren. is toch top zo?
Deze sjablonen zijn niet met mijn snijplotter gesneden, ik kan nl maar maximum 30 cm breed, dus dat zouden teveel stukken zijn. Ze zijn uitgesneden door een firma die lettering doet. Kostte me 20€ voor het uitsnijden, en 10€ voor het materiaal.Gottlieb collector schreef:Ik ben jaloers op de resultaten dat ge boekt met uw snijplotter![]()
Ik denk er soms ook aan om zo'n silhoutte cameo te kopen maar heb wat schrik van het gebruiksgemak, ben niet zo een krak in software toestanden ...
Dat vond ik ook , ben er dus niet op ingegaan .g94 schreef:Dat is inderdaad aan de zeer hoge kant. Medusa is bovendien maar 1 kleur...
Soms nergens verkrijgbaar in europa ?g94 schreef:Normaal zijn die inderdaad generiek wit.
Maar ik heb de voorkant in dezelfde cremekleur geschilderd als de kopkast en het kabinet. Gewoon omdat ik dat mooier vind.
De achterkant is inderdaad grijs. Da's een idee waar ik al een tijdje mee speelde: de onderkant van het speelveld, de "technische" kant zo je wil, is grijs. En dus vond ik het consequent om ook de achterkant van het lampenpaneel, de "technische kant", in datzelfde grijs te schilderen... op dit moment beklaag ik het me nog niet dat ik het geprobeerd heb. Ik zal beslissen of het zo blijft eens de borden in instructiekaarten er weer inzitten.
Die fijne vertinde koperdraad heb ik in de VS gekocht bij een verkoper op Pinside. Hij is iets dikker dan origineel, maar 't scheelt echt niet veel.