Uwe freddy komt nog wel langs, Hellen, ik had dat bij mijne BK2K ook

Juist denk dat het spreekwoord: wat u niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet, hierbij op zijn plaats is.g94 schreef:Duidelijke afspraken maken en zich daaraan houden. Als we voortaan nu eens allemaal een intelligente en correcte houding zouden aannemen, dan kunnen we op deze rubriek een slotje zetten
En dat komt van de Nederlander op een Belgisch forum...wza1979 schreef:Jemig, bij sommige reacties kan ik echt een vertaling gebruiken. Rare dialecten gaan lopen tikken is echt niet leesbaar
Laatste keer dat ik checkte was de voertaal in Belgie nog steeds Nederlands?Bingovit schreef:En dat komt van de Nederlander op een Belgisch forum...![]()
![]()
Ja, ik begrijp dat inderdaad ook niet? Eentje die vanmorgen met het verkeerde been uit bed is gestapt en nu een stroom aan beledigende berichten op Marktplaats aan het zetten is? Hoe kun je nou met ZOVEEL mensen slechte ervaringen hebbenzwartepanter schreef:Hé?![]()
Zo zou het inderdaad in een theoretische, perfecte wereld werken. Helaas niet in het echt. In het echt blijft het een middenweg tussen "overleg, afspraak en vertrouwen" en "de eerste die met geld voor de deur staat". Zowel als koper en als verkoper heb ik goede en slechte ervaringen op Marktplaats en als je steeds op basis van vertrouwen moet handelen dan pak je erg vaak naast de 'buit'. Ik deed dat in het begin ook vaak en hield dan een artikel vast voor iemand (nu trouwens ook weer met een 5-tal zaken die ik te koop heb staan). Sommige mensen komen hun afspraken netjes na, maar van evenveel mensen hoor je niks meer.g94 schreef:Duidelijke afspraken maken en zich daaraan houden. Als we voortaan nu eens allemaal een intelligente en correcte houding zouden aannemen, dan kunnen we op deze rubriek een slotje zetten
Maar mario, plat brabants .......Cenobyte schreef:Ik denk dat meneertje zo een aanklacht wegens smaad aan de broek krijgt en er dan subiet mee op houdt
buh, heeft in mijn ogen redelijk lang geduurdBingovit schreef:UGH, ik ben hier eigenlijk enorm door verontwaardigd...
Wat een gedesinformeerde loser is me dat....
Ik weet niet of je de originele posts gezien heb, maar daar stonden Bingovit en Zwartepanter ook in het "zwarte lijstje".Gunske schreef:buh, heeft in mijn ogen redelijk lang geduurd![]()
Er zitten een paar namen bij waarvan ik toch al "licht-oplichtende-toestanden" heb gehoord.
oa. een fake TAF gold verkopen als een echte voor de hoofdprijs
(de verhalen of de persoon achter de andere ken ik niet)
Moet ik hierop reageren of mijn handen afhouden?Bonjour
Avez vous vendu le flipper
Ou et quand est il visble car si en etat je vous le prend
cdt greg
De persoon en het emailadres eens goed googlen. Zou t niet doen, er volgen nog wel mogelijke klanten!stEmE schreef:Vandaag een reactie op mijn ad op 2e hands gekregen, maar vertrouw het niet helemaal. Het Frans is wel echt slecht om een fransman te zijn hé...Moet ik hierop reageren of mijn handen afhouden?Bonjour
Avez vous vendu le flipper
Ou et quand est il visble car si en etat je vous le prend
cdt greg