The Christmas Cave

Fotos van je flipperverzameling of van je gameroom
Plaats reactie
Wrestlemaniac
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 apr 2017, 12:19
Real name: Jelle Geets

The Christmas Cave

Bericht door Wrestlemaniac » 22 dec 2021, 23:22

Ok Ok sorry ik heb geen echte gameroom, op dit moment zelfs geen enkel spel meer staan helaas maar dat komt nog wel terug....dat terzijde heb ik wel een leuke mancave die ik elk jaar omtover tot een heuse Christmas-cave, ik nodig dan ook altijd familie en vrienden uit, en de laatste jaren zelfs "vreemden" die kerstfanaat zijn,die via via contact beginnen opnemen om te vragen dat ze eens mogen komen kijken :lol: het begint een sneeuwbal effect te krijgen wat wel leuk is, al heeft de Covid sh!t het nu wel weer een beetje geremd de laatste 2 jaar.

Geen idee of hier mensen into kerst zijn, mischien ook niet....ik wou het toch even delen aangezien mijn stijl niet de traditionele kerstbazaar sfeer uitstraalt maar ik probeer een leuke gameroom/american diner achtige touch aan te geven,ben tenslotte ook maar een vent hé 8-)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


In de toekomst zou ik nog graag een echte jukebox erbij hebben en een toffe flipperkast maar voor mensen die van kerst houden hangt hier nu ook al best wel een aardig americana sfeertje binnen :P

Versieren jullie de gameroom voor kerst of ben ik de enige kerstgek ?

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: The Christmas Cave

Bericht door flippers.be » 23 dec 2021, 09:17

Mooi gedaan!

Gebruikersavatar
p_treintje
Berichten: 1786
Lid geworden op: 18 aug 2011, 00:51
Real name: Joeri Stroobants
Locatie: Belgium

Re: The Christmas Cave

Bericht door p_treintje » 23 dec 2021, 09:42

Importeer jij die stukken of vind je die ook hier?
Joeri is my Name and Pinball is my Game.

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: The Christmas Cave

Bericht door zwartepanter » 23 dec 2021, 11:53

Mooi hoor!

Wrestlemaniac
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 apr 2017, 12:19
Real name: Jelle Geets

Re: The Christmas Cave

Bericht door Wrestlemaniac » 23 dec 2021, 11:54

p_treintje schreef:
23 dec 2021, 09:42
Importeer jij die stukken of vind je die ook hier?
Allebei, ik vind hier in belgie , of nederland, soms wel eens iets leuk maar sommige dingen heb ik ook wel is via ebay gekocht of andere sites, of bv die lifesize statue of liberty kerstman heb ik via een bedrijf in nederland gekocht die op hun beurt de beelden dan weer op aanvraag bestellen/laten maken in de fillipijnen dus dat was wel een paar maanden wachten toen, eerdat die eindelijk hier werd geleverd.

Soms ook rechtstreeks in amerika bij familie bedrijfjes die toffe dingen maken, zoals mijn doek die onder de boom ligt, komt van een familie bedrijfje in amerika die retro kerst dingen ontwerpen, de kans dat je die producten ooit hier ergens in een winkel gaat tegenkomen is dus vrij klein dus import dan maar..Afbeelding

Die grote neon was een beetje een custom project, de prent opzich is ook een artwork van dezelfde artiest als de doek hierboven, het was eigenlijk een ontwerpje dat ze gemaakt hadden voor op wenskaarten maar ik heb dan gevraagd of ik die afbeelding mocht gebruiken voor een ander project en kreeg de goedkeuring, zolang het voor een prive project was en niet commercieel mocht ik hun artwork 'pikken'

dan kwam ik op het idee dat een grote neon wel vet zou zijn en heb ik contact gezocht met een neon glasblazer hier in belgie en dit laten maken bij hem, ik kwam met het ontwerp af en hij heeft dan die prent op een grote canvas gedrukt en de neon erop gezet.

En sommige dingen zijn ook gewoon DIY projects hoor, die reuze gingerbread man is handgemaakt door een vriend uit een soort isolatie materiaal, alsook dat verlichte Merry christmas bord, die gekleurde autobanden hebben we zelf gemaakt...

Soms dus ook gewoon de fantasie laten werken, zoals de lampen boven mijn barretje, waren eigenlijk gewoon rode plastic kerst klokken om in je boom te hangen of aan de muur ofzo, maar ik heb er lampenkapjes van gemaakt en het geeft wel een tof effect vind ik....normaal hangen aan die baar zwarte route 66 lampen kapjes maar voor het kerstseizoen doe ik die dan eraf en draai ik die rode klokken eraan :D

Dus van overal en alles wat hé :madman:

Rock
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 mei 2021, 12:25
Real name: Peter
Locatie: Nederland

Re: The Christmas Cave

Bericht door Rock » 24 dec 2021, 10:46

Dat ziet er gaaf uit!

Het is inderdaad "niet de traditionele kerstbazaar sfeer" zoals je zelf al zei, maar ik vind het mooi.
Ik heb de foto's goed bekeken, en dit is net een klein museum.

Plaats reactie