even voorstellen

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
mattaias
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2018, 20:49
Real name: Mathias Claeys

even voorstellen

Bericht door mattaias » 05 jan 2022, 18:29

Goedenavond en op voorhand dank voor het warme onthaal.

Ik ben Mathias en woonachtig in Mechelen.
Zoals velen ben ik slechts bescheiden mede-eigenaar van een flipperkast (DataEast - Star Wars) en zal ik waarschijnlijk een topic starten ivm met een technisch issue. :)

Indien mogelijk wil ik graag helpen met vragen, maar persoonlijk denk ik dat het op dit moment beter is dat ik niet zelf aan een (complexe) reparatie begin. Bij deze zal ik dus vooral veel bijleren, en waarschijnlijk kom ik spoedig terug met een vraag om de pinball te repareren. (tenzij iemand hier in of rond Mechelen reparaties wil/kan uitvoeren)
Dankzij dit forum had ik ook Wim Van Roey nog kunnen strikken om de kast de eerste keer te repareren (heel tevreden van de reparatie trouwens), maar ik vrees dat hij hier niet zo veel tijd meer voor heeft.

Enfin, tot binnenkort en hoop dat jullie allemaal het nieuwe jaar een beetje feestelijk hebben kunnen inzetten.
Met vriendelijke groeten,
Mathias

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door Richard Baan » 05 jan 2022, 18:39

Welkom.

Als je interesse hebt in de techniek dan kun je "de techniek staat voor niets" eens doorlezen. Zie mijn onderschrift. Zoveel mogelijk geschreven in begrijpelijke taal.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: even voorstellen

Bericht door kris-seeburg » 06 jan 2022, 07:00

Welkom hier Mathias :cheers:

Plaats reactie