Diner gebouw laten maken, waar ? wie ?

Fotos van je flipperverzameling of van je gameroom
Plaats reactie
Wrestlemaniac
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 apr 2017, 12:19
Real name: Jelle Geets

Diner gebouw laten maken, waar ? wie ?

Bericht door Wrestlemaniac » 23 apr 2022, 10:16

Ik moet helaas mijn mancave/gameroom achterlaten wegens verhuis, en ben nu al aan het denken wat voor nieuwe mancave ik ga zetten aan mijn nieuwe woonst, terug een grote houten garage/schuur of eens iets totaal anders...met mijn meubels zit ik meer in de 50's american Diner stijl en eigenlijk speel ik nu met de fantasie om ipv een houten schuur, anders eens een regelrechte Diner keet te zetten hahaha :lol:

Probleem is eigenlijk dat ik totaal geen idee heb waar je hiervoor moet zijn in belgie en wat me dat zou kosten :wtf:

Van de prijzen voor grote houten garages/bijgebouwen en dergelijke val je tegenwoordig ook al achterover hoor, maar als ik online metalen/ijzeren constructies opzoek voor bijgebouwen enzo, dan kom ik eigenlijk alleen maar uit op container constructies of andere strakke ontwerpen zoals veranda's, poolhouses etc maar dat is toch nog even wat anders dan wat ik bedoel..

Waarschijnlijk zal een houten schuur het makkelijkste blijven vermoed ik maar toch.., tis leuk om is over na te denken en zien wat antwoorden hier op gaan komen, mischien kennen jullie wel bedrijven waar ik nog nooit van gehoord heb die speciale dingen maken :P
Afbeelding

Wrestlemaniac
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 apr 2017, 12:19
Real name: Jelle Geets

Re: Diner gebouw laten maken, waar ? wie ?

Bericht door Wrestlemaniac » 23 apr 2022, 10:35

Sidenote....onlangs zag ik 2dehands een leeg lunapark te koop staan, toen dacht ik eventjes hmm mischien kan ik dat wel gebruiken als basis maar dat werd me dan eigenlijk ook weer afgeraden dus ik weet het niet..het moet natuurlijk ook goed geisoleerd zijn enzo, das mischien wel lastiger in een metalen constructie tegenover houten wanden.

jimmy
Berichten: 291
Lid geworden op: 06 jan 2016, 17:30
Real name: jimmy

Re: Diner gebouw laten maken, waar ? wie ?

Bericht door jimmy » 25 apr 2022, 16:36

Veel hangt af van wat je zelf kan. Je kan een container plaatsen of 2 stuks deze isoleren en dan langs buiten zelf plaatsen oplassen. Ramen inzetten kan ook perfect.

Plaats reactie