LFC

BOP, BFC, BFK, EPC en andere 3-letterwoorden
Plaats reactie
BigBangJoe
Berichten: 79
Lid geworden op: 24 sep 2012, 23:40
Real name: Janick Pauwels

LFC

Bericht door BigBangJoe » 02 mei 2022, 19:02

Hello iedereen,

Een 10-tal jaar geleden heb ik eens meegedaan aan het "LFC" (of tenminste, ik denk dat het zo heette?). Dat was in groepjes van 5 waarbij we in een competitie-format bij elkaar thuis gingen spelen, waarbij je dus telkens met 4 was om tegen elkaar te spelen (de eigenaar speelde niet mee, for obvious reasons).

Daarna ben ik een beetje met het flipperen gestopt, omdat ik toen meer bezig was met PC gaming. Echter, intussen staan er alweer 6 flipperkasten bij mij thuis (en nog een zevende uitgeleend, de RFM), en ben ik zwaar van plan om dit jaar een NIB Godzilla én Elvira te kopen (die blijkbaar eind dit jaar terug in productie gaat :clap: ).

Dus ja, zo'n LFC spreekt me wel weer aan, maar ik zie daar niets meer over passeren op het forum, dus... dat wordt al lang niet meer gedaan?

Misschien zijn er alsnog 4 mensen te vinden die dat concept eens nieuw leven willen inblazen, ook al is het dan geen officieel toernooi? Laat maar iets weten als je dat leuk zou vinden om nog eens te doen. Check onderaan voor de kasten die ik zelf momenteel heb staan.

Ikzelf woon in Gent, dus geïnteresseerden wonen liefst niet al te ver, laat ons zeggen op maximaal een uurtje van Gent.

Laat gerust iets weten, en hopelijk leren we dan elkaar in 't echt kennen (of zien we elkaar eens terug)!

groetjes,
Janick
Heb ik nu: TAF, Shrek, RFM, GnR LE, Dialed In, Godzilla Prem, Elvira HOH, Spider-Man
Ooit gehad: Airborne, Big Bang Bar, STTNG, Grand Prix, RS

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: LFC

Bericht door Richard Baan » 02 mei 2022, 19:12

Lokale flipper competitie.
Eerder bekend als rfc de regionale flipper competitie.

De eigenaar deed wel mee maar omdat het elke keer bij een ander was rouleerde dat thuisvoordeel mee.

Was vroeger door de flipper vereniging opgezet toen er nog geen clubhuis was. Is later in de vergetelheid geraakt.

Er zijn zeker nog geïnteresseerden maar het initiatief om dat op te zetten ontbreekt.
De mensen moeten elkaar zien te vinden. Vroeger werd dat uit de vereniging geregeld en gepromoot.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

BigBangJoe
Berichten: 79
Lid geworden op: 24 sep 2012, 23:40
Real name: Janick Pauwels

Re: LFC

Bericht door BigBangJoe » 03 mei 2022, 13:06

Ja precies. Is zeker niet mijn bedoeling om een hele competitie op te starten en te "trekken". Maar als er 4 mensen te vinden zijn regio Gent die eens met mij een mini-competitie op elkaars kasten willen spelen, dan zou ik dat zeer leuk vinden om nog eens te doen.
Heb ik nu: TAF, Shrek, RFM, GnR LE, Dialed In, Godzilla Prem, Elvira HOH, Spider-Man
Ooit gehad: Airborne, Big Bang Bar, STTNG, Grand Prix, RS

Gebruikersavatar
Den Duze
Berichten: 654
Lid geworden op: 15 aug 2011, 14:28
Real name: Dujardin Didier

Re: LFC

Bericht door Den Duze » 06 mei 2022, 07:19

Hey Janick,

Long time no see ... als je aan enkele liefhebbers geraakt en je komt er nog 1 te kort dan ben ik ter uwe beschikking.
Spijtig dat de meeste van die LFC poules gestopt zijn maar ja er zijn nu tegenwoordig veel meer andere mogelijkheden om te flipperen en te veel ....

mvg
Didier

Plaats reactie