AL'S GARAGE BAND GOES ON A WORLD TOUR

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Plaats reactie
Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

AL'S GARAGE BAND GOES ON A WORLD TOUR

Bericht door Dennis » 28 jun 2022, 10:28

Mooie flipperkast. Al's garage band goes on a world tour. De kast is in bijzonder mooie staat voor zijn leeftijd. Verwacht alsjeblieft geen nieuwe Stern die net uit de doos komt, maar echt heel mooi overall. Het verhaal bij deze kast is dat hij jaren in een opslag heeft gestaan en daarom nog zo netjes is. Daar bovenop heb ik de kast ook nog eens volledig laten nalopen en opnieuw laten rubberen door een professionele flipperkastreparateur.
Stekker erin en spelen maar! Oja wat ook wel bijzonder is aan de kast: force feedback op de flipperknoppen! Het is sowieso een kast die maar zelden voorbij komt, zeker in deze staat.
De kast moet helaas vertrekken wegens ruimte gebrek. Ik heb zelf z'n 4200 aan de kast uitgegeven en dat had ik er ook weer graag voor terug gehad.

De kast staat in Nederland/Wateringen, makkelijk te bereiken en in te laden.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: AL'S GARAGE BAND GOES ON A WORLD TOUR

Bericht door Dennis » 04 jul 2022, 06:15

Prijs is licht bespreekbaar.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: AL'S GARAGE BAND GOES ON A WORLD TOUR

Bericht door Dennis » 06 jul 2022, 20:24

Verkocht!
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Plaats reactie