Ben nieuw hier, maar al lang flipper zot!

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
lexke
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2022, 11:54
Real name: Alex Van den Berghe

Ben nieuw hier, maar al lang flipper zot!

Bericht door lexke » 29 jul 2022, 11:08

Hallo,

Ik ben Alex uit Antwerpen en had verschillende flipperkasten: TAF, SS ,CV en TZ en 4 bingo kasten...
Alleen SS is nu nog in mijn bezit en ben bezig met deze volledig 'in het nieuw te zetten'.
Kopkast, cabinet, volledig afgeschuurd, herstellingen gedaan zodat deze er terug 'perfect' uit zien.
Nieuwe decals op beide en ziet er nu veel beter uit dan voorheen.
Deze SS had dienst gedaan in exploitatie en heeft serieus afgezien....(bier, nicotine en cola sporen duidelijk zichtbaar)
Er was nog een 'teller' aanwezig en deze stond op 117840 gespeelde games.....
De beschadigingen aan kopkast en cabinet zijn te veel om op te noemen ; nu alles hersteld en bijna niet meer te zien.
Zuurschade aan CPU board; terug in orde gebracht. Audio/Video board vervangen door Pinsound DMDLUX en Pinsound +.
Driver board vervangen door een nieuwe van rottendog.
Nu bezig met playfield te vervangen door nieuwe van Mirco(alhoewel de oude playfield nog in zeer goede staat is eigenlijk).
Alle coils, targets en switches worden vervangen, eveneens bouten, moeren, posts, etc....
Ook vele nieuwe mods worden toegevoegd.

Als dit 'complete' is dan wordt de garage omgetoverd naar gameroom voor een 8 tal flippers.

Enorm veel spijt dat ik mijn quasi perfecte TAF heb verkocht een 5 tal jaren geleden voor in feite een peulschil...
Maar ja..wie had gedacht dat de prijzen zo zouden stijgen.

P.S. Wie weet waar ik een Queen limited(collectors) edition van Pinallbrothers kan voorbestellen bij een verdeler in Belgïe?
Deze wil ik zeker in mijn collectie!

ferrrie ,s
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 apr 2022, 14:18
Real name: Freddy

Re: Ben nieuw hier, maar al lang flipper zot!

Bericht door ferrrie ,s » 31 jul 2022, 11:56

welkom

Rock
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 mei 2021, 12:25
Real name: Peter
Locatie: Nederland

Re: Ben nieuw hier, maar al lang flipper zot!

Bericht door Rock » 31 jul 2022, 12:14

Welkom lexke,

Dat klinkt als een tijdrovende klus!

Plaats gerust een foto van de kast, altijd leuk om te zien.

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Ben nieuw hier, maar al lang flipper zot!

Bericht door Dennis » 31 jul 2022, 14:48

Welkom, lekker bezig! :good:
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Plaats reactie