Nieuw lid op dit forum

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Reem
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 aug 2022, 14:08
Real name: Reem van Schaik

Nieuw lid op dit forum

Bericht door Reem » 05 aug 2022, 14:18

Goedemiddag,

Ik ben nieuw op dit forum en wil me dus graag even voorstellen,

Mijn naam is Reem van Schaik en ben 63 jaar oud, zo vanaf mijn 20e ben ik bezig met de fantastische hobby flipperkasten. Altijd veel kasten gereviseerd en gespeeld, op wedstrijden kwam ik niet voor daar speelde ik niet goed genoeg voor. Onze kinderen zijn inmiddels al het huis uit waardoor er een kamer in huis beschikbaar is voor mijn 3 flipperkasten, mijn vrouw en ik spelen regelmatig tegen elkaar en genieten elke dag van het flipper spelletje. Ik hoop mijn licht op te kunnen steken op dit forum en zal de reeds geplaatste berichten en vragen met grote belangstelling lezen. Wellicht spreken wij elkaar snel.

Grt Reem

Rock
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 mei 2021, 12:25
Real name: Peter
Locatie: Nederland

Re: Nieuw lid op dit forum

Bericht door Rock » 05 aug 2022, 17:22

Welkom Reem, leuke introductie!

Je hebt 3 flipperkasten, welke titels?

Reem
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 aug 2022, 14:08
Real name: Reem van Schaik

Re: Nieuw lid op dit forum

Bericht door Reem » 10 aug 2022, 05:55

Hallo Rock,

Ik heb thuis een Black Knight 2000, Demolition Man en een Black Knight Sword Of Rage pro staan. De BKSOR heb ik pas en vind het een fantastische kast.

Heb ook nog een Getaway maar die staat bij onze zoon.

Grt Reem

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Nieuw lid op dit forum

Bericht door Dennis » 10 aug 2022, 07:18

Hoi Reem welkom hier. Leuk om te lezen dat je blij bent met de laatste aankoop! ;)
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Plaats reactie