Newbie zegt 'Hi'

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pinballwizzz
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 aug 2022, 09:52
Real name: Maarten Eeckhaut-racon

Newbie zegt 'Hi'

Bericht door Pinballwizzz » 09 aug 2022, 10:23

Hi y'all,

Gewoon, een amicaal hallo, hier. ;)

Al sinds ik als klein ventje op de tennisclub verslingerd geraakte aan 'TAXI' is die zilveren bal me blijven lokken. Twintig frank na twintig frank. Eerst nog lekker vijf ballen, daarna meer en meer drie.

Soit, ik ben geen halve pro, zoals de meeste onder jullie, maar uit pure nostalgie blijft Taxi hoog scoren bij mij. :D

En onlangs op 'Whodunnit' gestoten, die ik ook geweldig vond.

Voorts ooit op het werk 'Shrek' gehad, en mocht die niet zo lelijk zijn (smaken verschillen ... :madman: ) zou het een van mijn favorieten zijn.

Voorts zijn ook Elvis, Diner, Jurassic Park en Ghostbusters favorietjes.

In principe vind ik digitaal flipperen de hel op aarde, al is 'Frankenstein' op Pinball Arcade een zeldzame uitzondering.

Oh, en ik ben stiekem op zoek naar een Who Dunnit of een Elvis, maar moet nog wat verder sparen, geloof ik. Ik ben al heel mijn leven lang trotste eigenaar van - huh - nul flipperkasten, al wil ik daar de komende tijd écht wel verandering in brengen. Plek voor twee ... 8-)

Blij dat er tegenwoordig weer meerdere fabrikanten zijn en dat er gelukkig meer flipperkasten naar de living geraken, al heb ik het gevoel dat dat mijn portefeuille wat dieper uitholt dan enkele decennia geleden.

Groetjes, en wie weet tot binnenkort!

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: Newbie zegt 'Hi'

Bericht door zwartepanter » 09 aug 2022, 20:39

Wees welgekomen hier! Pas op voor het virus! Eén wordt er al snel twee enz... Althans vroeger. Toen de prijzen nog een beetje beschaafd waren...

Gebruikersavatar
Pinballwizzz
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 aug 2022, 09:52
Real name: Maarten Eeckhaut-racon

Re: Newbie zegt 'Hi'

Bericht door Pinballwizzz » 10 aug 2022, 12:10

Merci zwartepanter!

Ik kan me d'r iets bij voorstellen ... ;-)
( Ik had me bijna al meteen onpopulair bij je gemaakt. Mijn autocorrect maakte van je alias zwaktepanter ... :D )

Ik ben ook een mini-flipperkast aan het maken. Compleet zonder elektriciteit laat staan electronica, van ontwerp tot ondertussen driekwart af, inclusief grafisch ontwerp. Denk je dat d'r een kat op zit te wachten om dat wat te posten, of geldt dat niet als 'echte flipperkast'?

Groetjes

Gebruikersavatar
Bos007
Berichten: 491
Lid geworden op: 21 aug 2011, 11:13
Real name: Andy Bostyn
Locatie: Belgium

Re: Newbie zegt 'Hi'

Bericht door Bos007 » 10 aug 2022, 19:20

had niet door dat het williamss logo (uw avatar) eigenlijk mororola op zijn kop was :)

Gebruikersavatar
Pinballwizzz
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 aug 2022, 09:52
Real name: Maarten Eeckhaut-racon

Re: Newbie zegt 'Hi'

Bericht door Pinballwizzz » 11 aug 2022, 12:35

Goh, in de échte wereld ben ik gewoon Maarten, en ik gebruik al mijn hele leven de omgedraaide W van Williams als M van Maarten ... :P
Dat het ook een Motorola-logo kan zijn had ìk er dan weer niet ingezien. :D

Nochtans ook véél sympathie voor jou Avatar, hoor! :D

Plaats reactie