Ruilen: No good gofers in verzamelstaat

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Gesloten
Dennis
Berichten: 888
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Ruilen: No good gofers in verzamelstaat

Bericht door Dennis » 27 okt 2022, 20:06

Deze No good gofers heb ik een paar jaar geleden compleet laten restaureren. Het is een perfect kabinet en er ligt een NOS!!!!! tig keer geclearcoat speelveld in.
Alle plastics zijn voor nos vervangen, zelfs de grote blauwe ramp had in nos gekocht. Nieuwe slamramp incl. de postjes zit erin. Nieuwe poten. Ontspiegeld glas, lcd colordmd en ga zo maar door. Unieke kast.

Ja jeetje de waarde. Ik probeer een beetje reëel te blijven, maar er is toen echt serieus geld in gestoken. Alleen het speelveld heeft al 1600,- gekost. Geloof mij er zit echt meer geld in maar wil de waarde toch op 7000,- houden.

Ik ben toe aan een nieuwe kast. Ruilkandidaten zijn (uiteraard met geld erbij of andersom):
Een Getaway Highspeed in verzamelstaat, Stern Iron Maiden, Godzilla, BSD verzamelstaat, AFM. Of bied maar aan. Maar uitsluitend verzamelstaat of huo aub.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Dennis
Berichten: 888
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Ruilen: No good gofers in verzamelstaat

Bericht door Dennis » 03 nov 2022, 19:55

Foto's staan inmiddels op marktplaats.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Dennis
Berichten: 888
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Ruilen: No good gofers in verzamelstaat

Bericht door Dennis » 21 jan 2023, 19:37

Deze is verkocht!
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Gesloten