Trotse doch stilaan wanhopige eigenaar van STTNG flipper

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
TinaSTTNG
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2022, 15:25
Real name: Tina De Gussem

Trotse doch stilaan wanhopige eigenaar van STTNG flipper

Bericht door TinaSTTNG » 22 nov 2022, 15:42

Hey hey,
ben sinds een 10 tal jaren trotse eigenaar van een STTNG flipperkast.
Tot voor Corona had ik een heel goed contact met Wim van Flipperservice om de herstellingen vooral op elektronicagebied aan mijn flipper te doen.
Echter is er een tijd geleden (pre-corona) een spoel doorgebrand waarna ik Wim contacteerde die mij wist te vertellen dat de spoel en sturing vervangen/hersteld dienden te worden. Hij zou dit komen doen wanneer hij nog eens in de buurt was, maar dan is heel dat coronagedoe en het overlijden van mijn echtgenoot er tussen gekomen waardoor de herstelling wel ergens in mijn achterhoofd bleef hangen maar niet prioritair was.
Ik heb echter nooit meer bericht van Flipperservice ontvangen en krijg ook geen reacties op sms mail of contactformulier via zijn site.
Kan iemand mij zeggen of hij nog werkzaam is of mij iemand betrouwbaar aanbevelen uit regio Zuid-Oost Vlaanderen die de nodige herstellingen degelijk kan uitvoeren?
Ik wil nu eindelijk eens terug op mijn kast kunnen spelen.
Grts
Tina :pin:

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Trotse doch stilaan wanhopige eigenaar van STTNG flipper

Bericht door Richard Baan » 22 nov 2022, 19:44

Welke spoel gaat het om?

Sttng heeft een klein extra printje (de 8 driverbord) er in zitten die door een ontwerp fout wel eens een spoel laat verbranden. Dat printje moet ook gemodificeerd worden.

Bij mij was het een diverter spoel onder het speelveld.

Hierbij de link naar de omschrijving van de modificatie.
Voor degene die het voor je gaat oplossen.
viewtopic.php?t=5467

Succes iig
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Plaats reactie