TAF - The Addams Family

Wat is de waarde van een kast op dit moment?
Rensh
Berichten: 150
Lid geworden op: 16 okt 2012, 18:37
Real name: Rens Hooijmaijers

Re: TAF - The Addams Family

Bericht door Rensh » 31 mei 2021, 07:29

Hij heeft nu deze geplaatst onder account van zijn vrouw

https://link.marktplaats.nl/m1711832623 ... nt=app_ios

Je ziet de taf op de achtergrond staan. Had me verteld dat hij zondag naar een GI ging kijken voor 1750. Hij had plaats voor drie flippers nl.

Dat allemaal natuurlijk nadat ik TAF had afgeleverd en op zijn plek gezet.

Nee, een puur sang handelaar die alleen maar prijs opdrijvend werkt. We willen allemaal wat verdienen, ook ik, maar doen er tenminste nog iets voor. Dwz, steken er een hoop uren in om alles correct werkend te krijgen en netjes te maken. Eer van ons werk hebben.
Momenteel in de gameroom aanwezig: TBL, GZ premium, ACDC premium, TWD LE, JP pro

Gebruikersavatar
Den Duze
Berichten: 654
Lid geworden op: 15 aug 2011, 14:28
Real name: Dujardin Didier

Re: TAF - The Addams Family

Bericht door Den Duze » 31 mei 2021, 13:52

Het grootste probleem met deze l*ll*n is dat ze uiteindelijk toch wel iemand vinden die ze kunnen bedriegen met al deze smerige handelingen. Dat kan je spijtig genoeg nooit voorkomen :puke:

Gebruikersavatar
Pitchie
Berichten: 547
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:13
Real name: Stefan Calle
Locatie: Belgium

Re: TAF - The Addams Family

Bericht door Pitchie » 03 jun 2021, 09:47

Er zitten er veel zo op MP en 2DH. Ze kennen er niks van, hebben er geen affectie mee, puur winstbejag. Vandaag zijn het flippers, morgen zijn het postzegels als dat plots weer een hype zou worden.

Het verhaal van 'ik ben er zo blij mee/ik zoek hier al zo lang achter/de kinderen gaan er gek op zijn' heb ik al zo vaak gekregen, om ze dan 2 dagen later elders te koop te zien staan voor 30% meer. En idd, de gebreken vergeten vermelden is ook hun handelsmerk. Ik heb zo ooit een Stern Playboy als defect verkocht omdat ik een CPU en/of powerbord probleem niet opgelost kreeg en die werd de volgende dag als 100% werkend en verzamelstaat geadverteerd.

Mij kan het verder niet schelen wat ze met een kast doen die ze bij mij kopen, als ik mijn prijs heb gehad. Maar ik trap niet meer in die verhaaltjes, ik hou mijn prijs vast. 90% van de biedingen die ik krijg op mijn kasten, is van (verdoken) handelaars. En ik steek er heel veel tijd en geld in in inzake reparaties/nieuwe onderdelen/poetsen/ledden e.d. en uiteindelijk gaan zij met een deel van je winst lopen als je toegeeft aan hun biedingen. En idd, zij betalen geen BTW, dat is oneerlijke concurrentie. Maar vroeg of laten lopen ze dan wel tegen de lamp als de fiscus het opmerkt, troost ik mij dan.

Dus, hou je gewoon vast aan de prijs die je ervoor wil en boter bij de vis. Ik reserveer een kast enkel als ze mij een voorschot betalen. Anders is het pech voor hen als er een hogere bieding komt ondertussen. Op die manier vermijd je een wrang gevoel dat je je woord hebt gehouden voor iemand die het niet waard was en je daardoor uiteindelijk geld hebt laten liggen.

ivang
Berichten: 792
Lid geworden op: 14 aug 2011, 00:39
Real name: Ivan Geentjens

Re: TAF - The Addams Family

Bericht door ivang » 03 jun 2021, 14:12

Bij de 'echte' handelaren zitten anders ook genoeg bedriegers hoor ....

https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen ... ousPage=lr

Tenzij 11k vragen voor een 'gemodde' tweedehands munsters pro geen bedrieglijke praktijken zijn natuurlijk
(waarmee ik zeker niet de opkopers en hun wanpraktijken wil goedpraten voor alle duidelijkheid)

Snel zijn is de boodschap want 'Slechts 1 beschikbaar! ' :whisling:

Gebruikersavatar
Den Duze
Berichten: 654
Lid geworden op: 15 aug 2011, 14:28
Real name: Dujardin Didier

Re: TAF - The Addams Family

Bericht door Den Duze » 04 jun 2021, 07:12

Pitchie schreef:
03 jun 2021, 09:47
Vandaag zijn het flippers, morgen zijn het postzegels als dat plots weer een hype zou worden.
Laat ons hopen dat deze tijd er snel aankomt, dan kan ik misschien wel enkele kastjes bijkopen :mrgreen:

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: TAF - The Addams Family

Bericht door flippers.be » 14 jun 2021, 08:06

Pitchie schreef:
03 jun 2021, 09:47
Dus, hou je gewoon vast aan de prijs die je ervoor wil en boter bij de vis. Ik reserveer een kast enkel als ze mij een voorschot betalen. Anders is het pech voor hen als er een hogere bieding komt ondertussen. Op die manier vermijd je een wrang gevoel dat je je woord hebt gehouden voor iemand die het niet waard was en je daardoor uiteindelijk geld hebt laten liggen.
Allemaal goede tips.
Het nadeel is dat je er dan standaard van uit gaat dat elke marktplaats koper niet deugt en dat je dan ook vrij 'hard' gaat doen en je mee deel van het probleem wordt..
Is pech voor de goed bedoelde koper die er toch nog is en die je misschien wel had kunnen vertrouwen.
Maar lijkt me de beste aanpak, is spijtig dat het zo moet maar met meerderheid van de bieders daar heb je geen andere optie.

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: TAF - The Addams Family

Bericht door Richard Baan » 14 jun 2021, 09:28

Kan, is een keus. Zeker niets mis mee, maar je kunt er ook voor kiezen wel te reserveren tot een bepaalde datum.

Zeker als je een goed gevoel hebt bij de persoon. Als er dan hogere bieders zijn in tussen tijd kun je zeggen dat de kast tot die datum gereserveerd is, en dat als deze vervalt dat je zijn bieding alsnog kan overwegen.

Het is ook niet zo dat de kopers zo dun bezaaid zijn dat je de kast niet kwijt raakt.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

stefke
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 aug 2011, 21:15
Real name: Stefan de Hoon
Locatie: Belgium

Re: TAF - The Addams Family

Bericht door stefke » 29 jun 2021, 16:37

Iemand een idee van de actuele waarde van een TAF?
Kabinet uit exploitatie, nieuw speelveld en ramps.

Bedankt

Rensh
Berichten: 150
Lid geworden op: 16 okt 2012, 18:37
Real name: Rens Hooijmaijers

Re: TAF - The Addams Family

Bericht door Rensh » 01 jul 2021, 21:14

De hierboven vermelde handelaar heeft zijn woonplaats gewijzigd en naam en is op zoek naar …… een TAF

https://link.marktplaats.nl/m1722692986 ... nt=app_ios

Gebruikt notabene een foto door mij genaakt en toen ik hem vroeg een eigen foto te gebruiken dreigde hij met de politie wegens lastig vallen. Tsja, some mothers do have them.
Momenteel in de gameroom aanwezig: TBL, GZ premium, ACDC premium, TWD LE, JP pro

Rensh
Berichten: 150
Lid geworden op: 16 okt 2012, 18:37
Real name: Rens Hooijmaijers

Re: TAF - The Addams Family

Bericht door Rensh » 01 jul 2021, 21:15

stefke schreef:
29 jun 2021, 16:37
Iemand een idee van de actuele waarde van een TAF?
Kabinet uit exploitatie, nieuw speelveld en ramps.

Bedankt
Tis tegenwoordig wat de gek er voor geeft maar denk 7000-7500?
Momenteel in de gameroom aanwezig: TBL, GZ premium, ACDC premium, TWD LE, JP pro

Rogier
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 mei 2021, 21:18
Real name: Rogier

Re: TAF - The Addams Family

Bericht door Rogier » 02 jul 2021, 14:36

Wat doet een repro speelveld volgens jullie met de prijs van een TAF? Zijn er reproductie speelvelden die even goed als het origineel zijn?
Kasten:
TAF / BSD / TOM

mrzed
Berichten: 137
Lid geworden op: 30 mar 2012, 17:39
Real name: yves van ham

Re: TAF - The Addams Family

Bericht door mrzed » 05 sep 2023, 20:06

Wat moeten ze deze tijd opbrengen ?

Rogier
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 mei 2021, 21:18
Real name: Rogier

Re: TAF - The Addams Family

Bericht door Rogier » 04 okt 2023, 23:43

mrzed schreef:
05 sep 2023, 20:06
Wat moeten ze deze tijd opbrengen ?
Biedingen op marktplaats gezien tot 8000. Kast in verzamel staat voor 9000+ die snel weg was en gold voor 12k+ die ook weg was binnen korte tijd.

Wat er echt betaald is? Geen idee.
Kasten:
TAF / BSD / TOM

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: TAF - The Addams Family

Bericht door Richard Baan » 05 okt 2023, 09:54

Indien de kast snel weg was zal de prijs niet veel gezakt zijn denk ik.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Plaats reactie