Stargate highscore "billion": kan dit wel??

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Stargate highscore "billion": kan dit wel??

Bericht door Cenobyte » 12 nov 2012, 17:06

Net even mijn Stargate gerepareerd en een potje gespeeld. Ging heel lekker, maar ineens hoorde ik een harde tik (nee, geen knocker) en zat ik ineens op 5 miljard punten?! Dit terwijl ik doorgaans moeite moet doen om 300 miljoen te halen. Eindscore is 6.021.731.360 geworden...

Hierna speelde ik nogmaals een potje en ineens hoorde ik de tik weer en zag ik op het display "BILLION" staan. Weer zat ik hierna ineens op dik 5 miljard punten.

Kan dit een fout van de kast zijn of zit er iets in SG waarmee je ineens zoveel punten kunt scoren? Kan het zijn dat ik terwijl ik in het instellingenmenu zat iets heb veranderd aan de moeilijkheid van de kast? Ik weet dat de kast bij mij op "Very Hard" stond.
sghiscore.JPG
sghiscore.JPG (36.13 KiB) 911 keer bekeken
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
wza1979
Berichten: 591
Lid geworden op: 01 sep 2011, 18:12
Real name: William van de Zand
Locatie: The Netherlands

Re: Stargate highscore "billion": kan dit wel??

Bericht door wza1979 » 12 nov 2012, 19:18

Kan niet zomaar ineens nee.
Ik heb 3 jaar lang een Stargate gehad, maar nooit boven de 3,5 miljard gekomen. Maar dat zegt natuurlijk niets :D

De enige manier om echt dikke punten te halen is om de battle goed te doen. Die laatste waarde blijft vervolgens staan, en is ook nog wat op te hogen tijdens spel, en dan nog een keer de batte te doen als je sandstorm hebt gedaan. Battle -> sandstorm -> battle -> sandstorm etc.

Plaats reactie