Even Voorstellen! + nieuwe aanwinst
Even Voorstellen! + nieuwe aanwinst
Hoi Iedereen, ik ben Anne Z uit het noorden van Nederland, (Friesland) getrouwd 50 jaar en werkzaam in de ICT, en al lang flipperliefhebber, ik heb een aantal vrienden die ook een flipperkast bezitten, en we spelen vaak ook een toernooitje samen.
Nu heb ik na lang wikken en wegen zelf een kast aangeschaft,een "Bally- Harlem Globetrotters" deze heeft 15 jaar bij mensen in de huiskamer gestaan waar aardig is gerookt, dus hij stinkt behoorlijk en ook is ie heel vies!! het speelveld is bijgeverfd op sommige plaatsen en het cabinet aan de buitenkant is in slechte staat de originele schildering is helemaal vervaagd en vergeeld door het roken, overkwasten zou de beste optie maar misschien hebben mensen hier nog tips? technisch is ie ok behalve de onderste linker flipper daar zit geen kracht in, en hij komt niet meer helemaal terug, waar zou dat aan kunnen liggen?
dus als iemand nog info heeft over deze kast of 2e hands spullen dan hou ik me aanbevolen..wil deze kast graag weer een beetje in ere herstellen..
Groeten,
Anne
Nu heb ik na lang wikken en wegen zelf een kast aangeschaft,een "Bally- Harlem Globetrotters" deze heeft 15 jaar bij mensen in de huiskamer gestaan waar aardig is gerookt, dus hij stinkt behoorlijk en ook is ie heel vies!! het speelveld is bijgeverfd op sommige plaatsen en het cabinet aan de buitenkant is in slechte staat de originele schildering is helemaal vervaagd en vergeeld door het roken, overkwasten zou de beste optie maar misschien hebben mensen hier nog tips? technisch is ie ok behalve de onderste linker flipper daar zit geen kracht in, en hij komt niet meer helemaal terug, waar zou dat aan kunnen liggen?
dus als iemand nog info heeft over deze kast of 2e hands spullen dan hou ik me aanbevolen..wil deze kast graag weer een beetje in ere herstellen..
Groeten,
Anne
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Re: Even Voorstellen! + nieuwe aanwinst
welkom en veel plezier met de kast
op pinrepair.com en pinwiki.com vind je veel technische en restauratie info
dat vergeelde kan je met een 'magische spons' proberen weghalen maar wees dan voorzichtig want voor je het weet zit je ook door de verf.. best eerst wat info over opzoeken en testen eer je op een zichtbare plek op je speelveld begint
op pinrepair.com en pinwiki.com vind je veel technische en restauratie info
dat vergeelde kan je met een 'magische spons' proberen weghalen maar wees dan voorzichtig want voor je het weet zit je ook door de verf.. best eerst wat info over opzoeken en testen eer je op een zichtbare plek op je speelveld begint
http://www.flippers.be Flipperkast basics voor beginners
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom Anne 

- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Welkom hier Anne

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
- johnware
- Real name: John van Gerwen
- Contacteer:
Hoi Anne,
Welkom.
Als ICT-er kun je vast veel mensen blij maken hier met je kennis en andersom.
Groeten,
John.
Welkom.
Als ICT-er kun je vast veel mensen blij maken hier met je kennis en andersom.
Groeten,
John.
Gehad:
- - Truck Stop
- Haunted House
- CFTBL
- Demolition Man-Williams, 1994
- - Tales From The Crypt-Data East,1993
-
- Real name: Rubbere Robby
Hallo Anne uit het Frieskeland...veel suc6 met je Globetrotter, je bent hier aan het goede adres 
Als ICTer ben je dus bekend met zoeken en vinden op het net en mensen hier kunnen je zeker helpen in de juiste richting...
Vooral veel Flipperplezier gewenst en wie weet tot op een toernooitje
Groet, Rob

Als ICTer ben je dus bekend met zoeken en vinden op het net en mensen hier kunnen je zeker helpen in de juiste richting...
Vooral veel Flipperplezier gewenst en wie weet tot op een toernooitje

Groet, Rob
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Welkom Anne en veel plezier met je aanwinst.
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Hoe oud was je dan toen je trouwde als je nu nog steeds in de ICT werkt ?Eldo schreef: getrouwd 50 jaar en werkzaam in de ICT

Welkom op ons forum, Anne !

*** Q is good for you !! ***
hahaha, weet je,... trouwen is 1 en van baan wisselen is 2
bedankt voor de warme ontvangst hier.
Groet,
Anne

bedankt voor de warme ontvangst hier.
Groet,
Anne