en voor een paar honderd eurotjes maar denk ik

Toch eens wagen aan een Zaccaria, ja?kletmarjet schreef:Ah die heb ik gekocht![]()
Heb hem wel zo gekocht zonder te testen en probeer nu het slot open te krijgen.
En dat valt al niet mee!!! k ben benieuwd wat de rest gaat geven.
wordt vervolgd....
Hier in België? Jawadde dan... Afin, maar 't gaat hier over uw project: zéér mooie flipper, staat ook op mijn lijstje van scary flipperskletmarjet schreef:Wel ik ook niet maar heb een paar mails gestuurd naar wie ze verkocht heeft en die zeggen ongeveer deze prijs.
yorkie heeft nog een zaccaria robot staan die niet compleet is en volgens mij is hij te koop.kletmarjet schreef:Ben niet zeker of ik hem ga houden ga hem eerst proberen te doen werken en dan zien of het een blijver is
kletmarjet schreef:Ik zal er om 1000 € plezier aan hebben om hem in mooie staat te zetten en er dan op te kunnen spelen!
Tjah, die robot staat nog niet te koop. Ik wil deze zelf eerst proberen werkend te krijgen. De voeding ontbreekt maar ik heb er nog eentje liggen uit de time machine.J.Verheggen schreef:robot zoek ik dan weer een tijdje..... gave kast :p
tja, in de USA kost alles goud, zo dadelijk krijgen wij nog schaarste aan pallets