Stargate Plunger gezocht

Flippers of onderdelen gezocht
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Stargate Plunger gezocht

Bericht door Baron Shadow » 07 apr 2014, 11:56

Ik ben op zoek naar de Plunger en tip voor de Stargate.
Het gaat om die van de VUK Linksbovenin. Ref-Part Gottlieb 30463 (Ref-Part Gottlieb 30464 is de CUP)
De TIP is sowieso daar niet leverbaar anders had ik het daar wel besteld en zag het niet bij de wipperflinkel etc.. staan.
Degene die ik er nu in heb zitten werkt helaas niet optimaal en als de kast warmer is krijgt deze problemen om de bal eruit te schieten.
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

Dutch-Mac
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 mar 2014, 18:00
Real name: Marc

Re: Stargate Plunger gezocht

Bericht door Dutch-Mac » 08 apr 2014, 18:58

Onderdelen vinden voor deze kast valt niet mee ... er zijn er maar een aantal voor handen in de omtrek en het lijkt wel of iedereen zijn kast aan het reviseren is. Heb je de gangbare adressen al gehad ? Pinball resources en Marco pinball parts hebben nog veel voor de SG. Al is Marco met alles wel aan de prijzige kant.

:pin:

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: Stargate Plunger gezocht

Bericht door Baron Shadow » 08 apr 2014, 19:23

Klopt bij pinball resource en best of pinball hebben ze hem wel alleen zijn bij bop de verzendkosten net zoveel als de plunger. Bij pb resource is het betalen wat lastig maar goed mocht het niet anders lukken dan ga ik wel proberen bij een van de 2 te bestellen.
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

Plaats reactie