Het zit er alweer op en ik kan alleen maar tevreden zijn met het voorbije weekend. Iedereen was goed gezind, het weer zat mee en er waren geen al te grote technische defecten. We zaten ook boenk op het schema, om 18u30 was de kwalificatie afgelopen en om 12u was de winnaar bekend.
Voor wie het nog niet had gehoord: bij stern zijn ze begonnen aan een “comlete overhaul” van de x-men software onder leiding van mike v. Dit in verschillende stappen. De eerste video kan je terugvinden op yt. Een stap in de goede richting…
0.91 tried yesterday for 3 houres... THE FUTURE is ...
Dennis, i'm in the lounge section... but ok, if this post is a problem a modo/admin can erase it
and to be complete, if i'm posting here (and for now not on 2nd hand sites) it's because i dont want to be bored by scamers & unknow guys in my house, but than with close/knew ones only