Speculaties 2019

Wat doen intussen de fabrikanten?
Gebruikersavatar
Mushroom
Berichten: 280
Lid geworden op: 21 sep 2011, 13:04
Real name: Bart Baeyens

Re: Speculaties 2019

Bericht door Mushroom » 15 mar 2019, 00:52

If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Speculaties 2019

Bericht door Dennis » 15 mar 2019, 10:45

Ik heb toch het gevoel dat de BBB net als een hele dure exclusieve fles wijn is. Dan zeggen mensen ook niet zo snel die is niet lekker. Maar ook hier smaken verschillen gelukkig. Vind eigenlijk dat hele remake gebeuren wel jammer. Het haalt toch een beetje de magie van die kasten af.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Gebruikersavatar
Pitchie
Berichten: 547
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:13
Real name: Stefan Calle
Locatie: Belgium

Re: Speculaties 2019

Bericht door Pitchie » 15 mar 2019, 17:45

BBB is één van de mooiste kasten visueel, heeft een heel plezant thema, heel mooi geluid en flink wat humor!

Het spel zelf is gemiddeld leuk maar niet heel ingewikkeld of diep.

Kortom, alles wat ik in een flipper zou zoeken! :love:

DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: Speculaties 2019

Bericht door DanielFortesque » 25 mar 2019, 21:25

Heb net gelezen dat er een nieuwe serie van LOTR uitkomt , eentje dat 3500 jaar voor de huidige valt , in the Second era dus , voor de third era waar dus de drie huidige films LOTR in afspelen , alsook een nieuwe film over Tolkien zijn leven , een soort biografie . Misschien een Vault te verwachten van Stern van LOTR ...... ???
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

Kenter123
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 mar 2019, 10:57
Real name: Kenny

Re: Speculaties 2019

Bericht door Kenter123 » 27 mar 2019, 11:32

DanielFortesque schreef:Heb net gelezen dat er een nieuwe serie van LOTR uitkomt , eentje dat 3500 jaar voor de huidige valt , in the Second era dus , voor de third era waar dus de drie huidige films LOTR in afspelen , alsook een nieuwe film over Tolkien zijn leven , een soort biografie . Misschien een Vault te verwachten van Stern van LOTR ...... ???
Ik denk dat dit eerder voor 2020 of later zal zijn. Maar inderdaad, zou wel leuk zijn om een kast van de "second era" te hebben :D

DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: Speculaties 2019

Bericht door DanielFortesque » 27 mar 2019, 16:36

Ik bedoel eigenlijk een "Vault" dus een remake van een kast uit het archief . Ik denk niet dat ze er eentje zullen maken op de serie die gaat komen , of deze serie moet echt héél populair worden , zoals bv The Walking Dead was , alhoewel ik deze The Walking Dead ook wel graag in de Comic versie had gezien , dus met Clementine , Lee , Kenny , enz
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

Farrari
Berichten: 374
Lid geworden op: 22 jun 2015, 07:28
Real name: Theke
Locatie: The Netherlands

Elvira 3 Stern?

Bericht door Farrari » 02 jul 2019, 07:47

Dit stond in de mail van Pinball Magazine:
Bron: Pinball Magazine
Bron: Pinball Magazine

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Elvira 3 Stern?

Bericht door Pascal » 02 jul 2019, 08:33


Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4375
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Speculaties 2019

Bericht door David Pinball Wizz » 09 jul 2019, 08:53

De geruchten draaien rond dat deze week Jurassic World gereleased wordt. Design Keith Elwin.
IFPA Country Director Belgium

starboy67
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 jul 2012, 15:46
Real name: Jantje van steelandt

Re: Speculaties 2019

Bericht door starboy67 » 13 jul 2019, 15:35

David Pinball Wizz schreef:De geruchten draaien rond dat deze week Jurassic World gereleased wordt. Design Keith Elwin.
Ben benieuwd..

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Speculaties 2019

Bericht door Dennis » 14 jul 2019, 07:57

Ik heb er deze week toevallig ééntje gekocht. Prijs viel me mee en best wel leuk kastje. O nee wacht even, ik zie nu ineens dat er bij mij Sega op staat. :D
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Gebruikersavatar
gawcol
Berichten: 562
Lid geworden op: 11 jan 2012, 01:58
Real name: David (Moorsele)
Locatie: Belgium

new stern game release 18 july 2019!

Bericht door gawcol » 15 jul 2019, 16:23

Comicon is van 18 tot 21 juli, dus...

CHICAGO, IL. and SAN DIEGO, CA—July 15, 2019— Stern Pinball, Inc., a global lifestyle brand based on the iconic and outrageously fun modern American game of pinball, announced today its return to San Diego Comic-Con International as both an exhibitor and a third-year partner of this massive event. Stern Pinball is slated to have its biggest Comic-Con presence to date with the unveiling of a new game, limited edition show exclusives, a live music show, and the return of the popular Pinball Lounge at the Marriott Marquis.

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4375
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Speculaties 2019

Bericht door David Pinball Wizz » 15 jul 2019, 21:15

Donderdag 18u30 onze tijd is het hier live reveal:

https://www.youtube.com/watch?v=WpoHvoryPDs
IFPA Country Director Belgium

Gebruikersavatar
Mushroom
Berichten: 280
Lid geworden op: 21 sep 2011, 13:04
Real name: Bart Baeyens

Re: Speculaties 2019

Bericht door Mushroom » 16 jul 2019, 14:27

En nog een uitgeleefde filmlicentie, nummer zoveel in de rij. Wat is 't volgende? Terminator 25? Welke gepensioneerde rockband heeft er nog geen flipper gehad? Led Zeppelin? Anders doen we die eerst. Of anders halen we dat gepensioneerd spook van een Elvira nog eens uit het rusthuis...
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.

Gebruikersavatar
JoachimR
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 sep 2011, 17:56
Real name: Joachim Reniers
Locatie: Belgium

Re: Speculaties 2019

Bericht door JoachimR » 16 jul 2019, 16:51

En kan je ze ongelijk geven, als er vraag naar is zou het wel stom zijn om het geld te laten liggen hé.
Daarbij, kijk even naar de box office (als je het toch over jurassic world hebt), beide films staan in de top 15 van best verdienenende films aller tijden, me dunkt mij dat er toch nog altijd veel interesse is in JP/JW.
Van wat zouden ze dan wel een flipper moeten maken volgens u?

Gebruikersavatar
Mushroom
Berichten: 280
Lid geworden op: 21 sep 2011, 13:04
Real name: Bart Baeyens

Re: Speculaties 2019

Bericht door Mushroom » 16 jul 2019, 17:30

Dat brengt ons idd bij de films die ook alleen nog maar uit voorgekauwde truut bestaan, herkauwde klassiekers, zoals bvb JP.
Maar soit, idd, het verkoopt.
Alleen ja, in de jaren '90 had Data East ook al last van licenties op quasi elke flipper, met als resultaat spuuglelijke kopruiten waar "de held" de helft van innam. Op quasi elke flipper een shaker motor, terwijl er maar één flipper is waar die echt in past, en gratis multiball bij de laatste bal. Opium voor het volk.
Op Data East werd neergekeken, onderwerp TE specifiek, geen voeling met de helden, etc...

Licenties zijn geen zekerheid voor een goeie flipper (Congo, Popeye, etc...), otoh waren sommige gelicentieerde flippers van de best verkochte (TAF, IJ), maar laat die dan gerust en probeer eens iets anders, of probeer eens iets zonder licentie. Wat mankeert er aan een Funhouse?

En ja, ik wil ook best eens een nieuwe Stern kopen en daar wringt net het schoentje met licenties: ze spreken je aan of niet, en vechtende robots zeggen me niet veel, blauw mannekes ook niet en de beste gepensioneerde rockband zal waarschijnlijk nooit op een flipper komen (nvdr Pink Floyd).
Iets zoals een Earthshaker spreekt iedereen wel aan, het is zo algemeen dat je er niet voor of tegen kan zijn.
YMMV
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Speculaties 2019

Bericht door Pascal » 16 jul 2019, 17:50

Er zijn de laatste tijd redelijk wat licentie loze flippers uitgekomen. Koop daar eentje van.

Gebruikersavatar
Mushroom
Berichten: 280
Lid geworden op: 21 sep 2011, 13:04
Real name: Bart Baeyens

Re: Speculaties 2019

Bericht door Mushroom » 16 jul 2019, 18:00

Ik ben technieker, ik weet dat dingen vroeg of laat kapot gaan, ik zie ook de horrorberichten passeren van clubskes die uiteen vallen, fabrikanten die op de fles gaan, onderdelen die niet (meer) te verkrijgen zijn.
Thx, but no thx.
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4375
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Speculaties 2019

Bericht door David Pinball Wizz » 16 jul 2019, 20:59

De recente black knight is licentieloos hé..

Maar kastjes zoals game of thrones, walking dead zijn los van de licentie echt wel topmachines ze qua regels, effecten, lightshows enz...

Je kan idd de jaren 90 kasten blijven houden en die zijn wel fun en mooi geintegreerd. Maar qua software en taktiek zijn de nieuwkes toch een pak uitdagender geworden. En na 1000 spellekes op de oudjes zoals een TAF begin ik twel gezien te hebben op die kasten ;)
Dus licentie of niet, ik amuseer me dik meer op de nieuwe kasten :)
IFPA Country Director Belgium

aquasat
Berichten: 929
Lid geworden op: 11 sep 2012, 15:07
Real name: Ollivier
Locatie: Belgium

Re: Speculaties 2019

Bericht door aquasat » 16 jul 2019, 21:23

Je kan op alles kritiek geven. Maar stern zit al zo lang in de pinball business dat ze echt wel weten wat ze doen.
De evolutie waar ik het meest schrik van heb is dat ook flippers op electronisch gebied bijna niet meer te herstellen zijn.
Het gaat meer naar vervangen van borden ipv herstellen. Wat toch een dure zaak kan worden. Ook de bordjes op het speelveld gaan met al de trillingen toch meer afzien dan vroeger in de kopkast.
Maar dit is nu eenmaal de evolutie die niet tegen te houden is.
David, mss is het nostalgie maar een taf kan ik niet beu worden.
Die diepere kasten vind ik te ingewikkeld, maar dat is allemaal persoonlijk.

Een JW flipper spreekt mij aan maar star wars sprak me ook aan als thema maar was een teleurstelling.
Metallica was nu niet echt mijn thema maar vind ik een mega leuke kast.
TAF

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4375
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Speculaties 2019

Bericht door David Pinball Wizz » 17 jul 2019, 08:34

Ivm de release donderdag... schreef iemand:

It's Jurassic, but not at the Comic-Con announcement. Jurassic is coming soon.
Dus iets anders donderdag? Een vault?
IFPA Country Director Belgium

Gebruikersavatar
Mushroom
Berichten: 280
Lid geworden op: 21 sep 2011, 13:04
Real name: Bart Baeyens

Re: Speculaties 2019

Bericht door Mushroom » 17 jul 2019, 09:04

David Pinball Wizz schreef:De recente black knight is licentieloos hé..
Ipv te teren op een licentie, of rockband, teren ze hier idd op een succesvolle flipper uit de jaren '80, alleen verwijderen ze de helft van het speelveld tenzij je nog een pak meer aftikt. Je moet het maar kunnen.
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4375
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Speculaties 2019

Bericht door David Pinball Wizz » 17 jul 2019, 09:42

Idd... maar zoals ik zei.. meer software, minder toys.
Ik hou van complexe diepe regels waarin afwisseling zit, dat verkies ik boven playfield toys.
IFPA Country Director Belgium

Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 1398
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:14
Real name: Harrie D
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Speculaties 2019

Bericht door HarrieD » 17 jul 2019, 09:58

David Pinball Wizz schreef: Dus licentie of niet, ik amuseer me dik meer op de nieuwe kasten :)
Dat is mijn gevoel op dit ogenblik ook, en die nieuwe schermen zijn dus echt een zeer mooie toevoeging op de flipper, die hebben een DMD in een klap obsolete gemaakt (in mijn ogen dan heh).

Wel vind ik dat een goede verzameling bestaat uit een mix van kasten (mits je de plek er voor hebt), dus een aantal klassiekers zoals in mijn geval een TZ, TAF, en dat soort kasten, een paar system-11 machines en wat nieuwere. De invulling ervan is natuurlijk persoonlijk.

On-topic:
Er wordt stevig gespeculeerd over een Elvira-3, Jurassic World en Stranger Things en nog wat titels.
Persoonlijk hoeft E3 voor mij niet, die Black Knight vind ik zelf geen kast die ik in mijn collectie wil. Waar ik op aan het wachten ben is een goede reboot van die crapp DE BTTF, maak nou eens een goede BTTF iemand.
Stranger Things lijkt me ook een super thema om een flipper van te maken maar dan wel met een cheesy 80's look.

De toekomst zal het leren, wat me wel opvalt is dat we anno 2019 toch weer uitzien naar alweer een nieuwe titel, en dat moet ons allen zeer vrolijk stemmen.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: AIQ PRO, Jurassic Park PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, TZ, WW, Fire!, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Retired: ID4, F14, BTTF, ES, Seeburg V200, Cyclone, POTC, Space Station, CFTBL, BOP, The Munsters PRO, Aerosmith PRO, FH

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4375
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Speculaties 2019

Bericht door David Pinball Wizz » 17 jul 2019, 11:14

Elvira 3 komt er sowieso in oktober.

Nu lijkt het of het een star wars home pin ofzoiets gaat worden..

En voor mij mag een nieuwe BTTF zeker, al ben ik niet zeker of het aan het gebeuren is bij iemand..
We gaan zien wat deeproot uit zn hoed tovert zeker
IFPA Country Director Belgium

Plaats reactie