Wpc89 start niet op met DMD-controller aangesloten

Vragen en antwoorden over de technische kant van flippers
Plaats reactie
Zeegske
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 mei 2016, 08:36
Real name: Marc Seegers

Wpc89 start niet op met DMD-controller aangesloten

Bericht door Zeegske » 23 okt 2019, 15:44

Goedemiddag samen.

Probleem te pakken waar ik zo een twee drie niet achter kom. Misschien hebben jullie goede ideeën :)

Er zijn twee identieke WPC89 borden waarvan 1 goed werkt en de ander niet wanneer de Dmd-controller is aangesloten.
Cpu, ROM en ASIC omgezet maar dan blijft het probleem identiek: ene bord blijft werken en andere bord niet.
Uittrekken van de Dmd-controller resulteert in een normaal werkende kast.

Ls444 en ls445 (U1,2,3 en 7) en LS14 (U5) vervangen.lm337’s ook... j201 en j202 doorgemeten tot aan IC’s en Paden allemaal goed....

Help?

Gebruikersavatar
vanlierde51
Berichten: 522
Lid geworden op: 25 feb 2014, 08:32
Real name: Gilles Van Lierde
Locatie: Belgium

Re: Wpc89 start niet op met DMD-controller aangesloten

Bericht door vanlierde51 » 23 okt 2019, 16:19

Ik heb ooit dezelfde probleem gehad met een NBA en het lag wel aan de ASIC. Misschien de socket die slecht is?
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally

Zeegske
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 mei 2016, 08:36
Real name: Marc Seegers

Re: Wpc89 start niet op met DMD-controller aangesloten

Bericht door Zeegske » 23 okt 2019, 16:25

vanlierde51 schreef:Ik heb ooit dezelfde probleem gehad met een NBA en het lag wel aan de ASIC. Misschien de socket die slecht is?
Dat is het laatste wat ik eigenlijk wil doen maar ben bang dat dat ook moet gaan gebeuren. Het vreemde is dat het wel gewerkt heeft en ineens niet meer. Bedankt voor je tip ;)
Als je nog andere ideeën hebt....

Plaats reactie