G10 security chip

Vragen en antwoorden over de technische kant van flippers
Plaats reactie
Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

G10 security chip

Bericht door flippers.be » 14 jan 2020, 20:57

Heeft er toevallig iemand een G10 security chip voor AFM op overschot ?
Of alternatieve oplossingen die redelijk geprijsd zijn ? De mijne is blijkbaar kapot...

Shiftedbits.com verkocht die vroeger maar is daar blijkbaar mee gestopt..
Op https://flipprojets.fr/SecurityChip_EN.php beschrijven ze dat ze zelf images kunnen maken - dat lijkt mijn enige oplossing maar kost 44eu.. terwijl ik ook een eprom programmer heb en zo'n ic's op aliexpress een paar euro kosten.. heeft er iemand kennis van die images die je kan genereren ?

Andere shops verkopen ze ook rond de $40 zie ik..

Met het programma anypic.exe zou het mogelijk moeten zijn om security chips van andere titels te gebruiken, maar dat vind ik ook niet meer ergens om te downloaden, heeft iemand dat nog (dan kan ik eventueel zien of er andere g10 ic's te koop zijn)..
op het pinhacks forum (niet meer online) moet er een ook tool gestaan hebben 'security pic inhibit' waarmee je roms kan patchen dat ze niet meer de controle doen.. heeft iemand dat ooit gedownload ?

Gebruikersavatar
cajoeter
Berichten: 207
Lid geworden op: 17 aug 2011, 12:33
Real name: Michel
Locatie: The Netherlands

Re: G10 security chip

Bericht door cajoeter » 15 jan 2020, 15:54

Ik heb een image van een security PIC, ik weet niet van welke kast en ik heb hem nog nooit getest. Lege PIC heb ik ook liggen en het programma anypic.exe heb ik zeker. Ik heb anypic wel eens gebruikt en dat werkt. Als ik er aan toe kom zal ik een PIC programmeren en testen of die werkt icm een anypic gepatchte rom.

Plaats reactie