Leds in Jeep DE Jurassic Park

Vragen en antwoorden over de technische kant van flippers
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Leds in Jeep DE Jurassic Park

Bericht door zwartepanter » 17 feb 2021, 20:01

Ik zou graag ledjes in de Jeep van DE JP steken. Kan iemand die dit al eens heeft gedaan, mij wat verder op weg helpen of een linkje sturen? Ik vind voorlopig nog niet wat ik precies moet weten... Ik zou de lampjes op de gi of op een flasher willen aansluiten.

Draadjes op de leds solderen, een weerstandje ertussen en dan zo naar de gi of op een flasher solderen? Of is dit te simpel?

Gebruikersavatar
vanlierde51
Berichten: 522
Lid geworden op: 25 feb 2014, 08:32
Real name: Gilles Van Lierde
Locatie: Belgium

Re: Leds in Jeep DE Jurassic Park

Bericht door vanlierde51 » 06 mar 2021, 08:39

yep, in de cadillac van COTBL. Zelfde principe. Ook in de ogen van oncle Fester in TAF. Ledjes van ali, klein model. Of reeds op draad al gemonteerd (met weerstand), of steek je zelf een 330r weerstand tussen.
doorboren, insteken draad eruit en onder het speelved aansluiten met crocodile clips of solderen. Succes
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally

Gebruikersavatar
fantomas
Berichten: 692
Lid geworden op: 10 aug 2011, 17:33
Real name: Tom Geneyn
Locatie: Belgium

Re: Leds in Jeep DE Jurassic Park

Bericht door fantomas » 06 mar 2021, 09:19

Jurassic park DE heeft toch geen jeep ?

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: Leds in Jeep DE Jurassic Park

Bericht door zwartepanter » 06 mar 2021, 10:31

fantomas schreef:
06 mar 2021, 09:19
Jurassic park DE heeft toch geen jeep ?
Nee klopt Tom, maar ik heb er zo ééntje gekocht om erop te zetten. Had dat ergens eens gezien en vond dat wel leuk, net als een velociraptor en wat boompjes. Ziet er goed uit, vind ik.

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: Leds in Jeep DE Jurassic Park

Bericht door zwartepanter » 07 mar 2021, 15:48

vanlierde51 schreef:
06 mar 2021, 08:39
yep, in de cadillac van COTBL. Zelfde principe. Ook in de ogen van oncle Fester in TAF. Ledjes van ali, klein model. Of reeds op draad al gemonteerd (met weerstand), of steek je zelf een 330r weerstand tussen.
doorboren, insteken draad eruit en onder het speelved aansluiten met crocodile clips of solderen. Succes
Ik heb er enkele besteld. Eens proberen en zien wat dat geeft.

Plaats reactie